10 de juny 2009

Premi A la barana dels teus dits


Aquest no és un dels jocs literaris del mes de maig. Simplement, em ve de gust regalar un exemplar del meu recull de poemes A la barana dels teus dits, però us l'haureu de guanyar. Per a participar només heu d'escriure un petit poema (mínim quatre versos) on aparegui l'expressió "a la barana dels teus dits".

En aquest mateix post recolliré els enllaços als vostres poemes, que proposo que pengeu al vostre blog, i entre totes les participacions regalaré un exemplar del meu llibre. Encara no tinc decidit com elegir el poema guanyador: per sorteig o per votació popular. Com ho preferiu?
El termini per a participar és el 15 de juny.
Aquí recolliré totes les participacions:
04. Thera
29. Res

63 comentaris:

Striper ha dit...

Enhorabona!!!! Aquest cap de setmana vaig de pasada per els blocs.

Lucia Luna ha dit...

no se si sabre fer-ho :( si més no, provaré de fer alguna cosa...
Un peto

Carme Rosanas ha dit...

Aix! Jesús, i ara què?

Es pot participar sense esperar premi?

A mi ja em va tocar per anticipat el premi, però m'agrada participar...

Ho faré... igualment. No me'n sabria estar.

Potser seria divertit això de la votació, però et donarà feina...

Quan el tingui et porto l'enllaç.

Mortadel.la ha dit...

Oh! que jo encara tinc pendent l'anterior!!!!!!! Ostres i és que no m'inspiro i només faig que pensar i pensar... i ara més feina! i de poemes no n'he escrit mai! Serà el primer, però m'hi apunto! I tant que si...

ANNAFS ha dit...

He fet una volt pels teus blogs...I m' agraden molt. Quina bona idea aixó del concurs!
Jo abans escrivia força... poesies, relats... ara ja no hi ha manera de trobar inspiració.

assumpta ha dit...

No sé quan el podré fer ni "penjar", però sí que pots comptar amb mi. Em passa com a la Carme, ainnnssss! no podria saber-ho i no participar-hi.
I això que encara tinc pendent l'anterior!
Petons!

sargantana ha dit...

encara estic buscan les meves muses...les heu vist??

Cèlia ha dit...

Ui, i tant, ara mateix m'hi poso!

Thera ha dit...

Potser ho provo... tan sols sigui per a participar, ara no sé com anirà...

Sandra D.Roig ha dit...

Hola, he fet un petit verset amb el titol, el tens al meu bloc.
No sé si l'havia de penjar aquí.
:)una abraçada.

JJMiracle ha dit...

Haurem d'esmolar les eines… :-)

Anònim ha dit...

jo també ho provaré!

:)

Thera ha dit...

M'he animat i al meu blog he posat la meva proposta. Una abraçada!

Sandra D.Roig ha dit...

Molt bé companys de joc!
enhorabona,
aix el meu es el més trist...
:)

Cèlia ha dit...

Ja l'he publicat! El tens a Transparència!

Gemma ha dit...

Uau, em quedo parada de com us inspireu!! M'agraden molt les aportacions que he llegit!

Cristina ha dit...

Jo no sóc capaç d´escriure ni un relat ni un poema però és un detall molt maco això de regalar un exemplar del llibre. Segur que hi ha gent amb molt bones idees.

Isabel Barriel ha dit...

Ja està!
Enhorabona per tanta activitat.

MeiAlbiol ha dit...

Hola!

M'ha semblat una bona idea per a escriure. A més, fa molt de temps que no pare dir coses sobre coses que llegeixo.

Al blog ja he penjat les quatre paraules ;)

Una abraçada!

Joana ha dit...

M'hi posaré!
La Carme també ha proposat un joc i em sembla que m'he perdut...

Dolors ha dit...

He penjat el poema al menjalletres.

Dolors

Mortadel.la ha dit...

Dit i fet... ja el tens penjat al meu bloc.

Lliri blanc ha dit...

Gràcies Jesus per donar-me aquesta oportunitat, que em dona un lligam (encara qe sigui a lluny) amb vosaltres.
He publicat molt humilment una coseta i ja demano perdo'per les meves faltes.
Felicitats per a tothom..he llegit versos preciosos!
http://annacinziapaolucci.blogspot.com/

Els del PiT ha dit...

Estimat Jesús:
El nano ha penjat al PiT un poemet, però amb l'enrenou de la final i les celebracions no s'ha recordat de dir-t'ho pel que veig...
Au bona nit maco i un petonet al front al petit Marc.
:)

Barbollaire ha dit...

Gràcies per convidar-me a participar, Jesús.
aqui he deixat la meva col.laboració

moltes gràcies de nou

Una abraçada

Anònim ha dit...

Jesús, he deixat la meva humil aportació al meu blog.
Ha estat una gran idea!

petons.

Rafel ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Rafel ha dit...

Hola Jesús M. aquí hi una participació

http://wpmu.danielribes.com/rafael/

Com es diria a l'esperit olímpic, allò que de veritat és important és participar

A reveure.

Rafel

zel ha dit...

Ja hi sóc!

Antoni Casals i Pascual ha dit...

Hola JM, al final m'he decidit a participar-hi. M'encanta la capcitat de generar complicitats que téns!

Cristina ha dit...

Avui és el primer dia que escric al teu bloc, Jesús, però espero que no sigui l'últim. Valoro moltíssim la teva feina: parlar de literatura, fer literatura i a més a més el millor, fer que la gent en participi i s'ho passi bé. Si no et fa res també participaré amb aquesta poesia que demanes. L'he penjada al bloc juntament amb la foto d'un llibre molt recomanable per regalar de mares a filles o viceversa. Us animo a fullerjar-lo, és preciós. Només dir-vos que tingueu clemència de mi, és la primera vegada que escric poesia i no en llegeixo massa, tampoc. Moltes abraçades a tothom, les poesies vostres són precioses!!

res ha dit...

a la barana dels teus dits (aussi)
salut amic meu!!

NeoPoeta ha dit...

http://elbardelspoetes.blogspot.com/2009/06/la-barana-dels-teus-dits.html

Al Bar també hi tenim "la barana dels teus dits" ... :)

mar ha dit...

uiii, ja se m'havia oblidat...
ara m'hi poso i d'aquí una estoneta tindràs un brisall a la barana dels teus dits
i una abraçada també
:)

mar ha dit...

http://www.gomets.cat/brisalls/2009/06/baranes.php

ja tens un brisall, amb imatge inclosa

gràcies per la gran tasca que fas
una abraçada

pd- què fa el peque???

ricderiure ha dit...

més o menys també he volgut participar...
http://ricderiure.blogspot.com/
salut!

Daniel Daranas ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Daniel Daranas ha dit...

La iniciativa em sembla genial. M'hi afegeixo, sense cap expectativa de premi, és clar :)

http://horitzons.blogspot.com/2009/06/micos-fluorescents.html

el pensador ha dit...

Dels brisalls cap ençà.

M’han convidat a passar per casa teva. Ha estat tot un plaer juganer.

Guspira ha dit...

Ho he vist i la idea m'ha atrapat... Total que m'he animat a col·laborar i he escrit quatre ratlles. :)

http://paraulesdespullades.blogspot.com/2009/06/la-barana-dels-teus-dits.html

Anna ha dit...

Aquí et deixo la meva petita aportació. Gràcies.
Una abraçada.

Guspira ha dit...

Hola Jesús! He tornat a publicar els versos... Al final, el primer que vaig publicar no l'he tret perquè la gent es va animar a transciure'l i mira, es va convertir en un joc :)
Espero que aquest cop es vegi bé...
Et torno a passar l'enllaç. Ah! això de fer dues versions, una per als catalans i l'altra per als marcians, no dóna punts??? jajaja
Bon cap de setmana!

http://paraulesdespullades.blogspot.com/2009/06/la-barana-dels-teus-dits-ii.html

Elfreelang ha dit...

T'he enviat per correu electrònic la meva participació però per si de cas te la penjo aquí
http://sidubtosoc.blogspot.com/2009/06/la-barana-dels-teus-dits.html

Joan de Peiroton ha dit...

Doncs, la meva participació haurà de ser bilingüe. Allà la tens:
http://loblogdeujoan.blogspot.com/2009/06/larrampa-deus-tons-dits.html

Salut!

sànset i utnoa ha dit...

M'he animat a participar al concurs! Al meu blog tens el meu poema.

Utnoa

Xema Balbastre ha dit...

Una petita col·laboració. Podeu llegir-la a
josepmariabalbastre.wordpress.com

gatot ha dit...

et deixo també la meva proposta de barana

Alegria De La Huerta ha dit...

Entre branques fonedisses és la meva proposta... omplim les baranes de versos!!

LaMirandolina ha dit...

La meva discreta aportació la trobareu a http://lamirandolina.blogspot.com/2009/06/la-barana-dels-teus-dits.html

josepmariabalbastre ha dit...

Em sembla molt bé la idea de deixar els drets a una ONG. Esctic d'acord amb la proposta. La dificultat serà trobar algun editor. Una proposta: editorial Brosquil, del País Valencià.

Anònim ha dit...

Endavant amb la proposta, a mi em sembla molt bé.

Isabel Barriel ha dit...

excel·lent idea la del llibre!

Joana ha dit...

Em sembla bé la proposta del llibre i cedir els drets a una ONG.
Encantada!!!

assumpta ha dit...

També penso el mateix, seria magnífic poder trobar una editorial disposada i cedir els drets a una ONG!
;)

Anna ha dit...

Recolzament absolut de la proposta de la O.N.G. aixó si no és sommiar truites el que hi hagi un editor que vulgui publicar!

A peu coix. Núria Sagués ha dit...

Endavant amb la publicació i cedir els drets a una ONG

Cèlia ha dit...

M'afegeixo a la idea de publicació!

Rafel ha dit...

Molt bona , i agosarada, la idea d'editar les col·laboracions.
D'acord amb l'ajuda a una ONG


Canvi d'adreça de bloc
http://rcasas22.wordpress.com

Joan de Peiroton ha dit...

Excel.lent, Jesús! Doncs d'acord per la publicació i l'ajuda a l'ONG!!! Fins a la propera!!!!

LaMirandolina ha dit...

Jo també dono suport a la proposta de publicació.

Alegria De La Huerta ha dit...

Totalment d'acord en cedir el meu poema si es mou alguna cosa ;) Felicitats al guanyador!!

Gabriel ha dit...

De les grans coses que ha generat el teu blog,Jesús, la iniciativa d'A la barana dels teus dits m'ha semblat una de les més fantàstiques.
Encara no he tingut temps per llegir-me totes les col·laboracions, però tinc ganes de fer-ho ja que la gent hi ha participat amb molta il·lusió.
Felicitats al Daniel de la Cerdanya de Can Fanga, per ser l'agraciat del sorteig!
Em sembla una bona idea la iniciativa de la proposta de la publicació i molt més si és per una bona causa.
Em sembla bé donar una oportunitat a Aeditors, que és l'editorial que ha publicat el teu llibre de poesia, però si no pogués ser Aeditors pensa que també hi ha altres opcions, editorials petites que publiquen iniciatives com aquesta. Estic pensant en Abadia Editors que cada dia publica els poemes solidaris de la Marató poètica del col·lectiu Poesia en Acció.
Posats a suggerir si s'hagués de suggerir una ONG, estaria bé que fos una ONG que treballés per la infància.
Una salutació i bon cap de setmana!

Anònim ha dit...

Hola!
Em sembla una excel·lent idea deixar els drets a una ONG. És una forma preciosa de permetre i possibilitar que la poesia participi d'una forma pràctica en temes solidaris. Moltes gràcies per la iniciativa!

Sònia Rigola