17 de juny 2009

113è joc literari


Tots els dimecres proposo jocs literaris, que una vegada al mes, com a mínim, són de tipus creatiu. Em consta que molta gent l'espera en candeletes, i a mi em satisfà saber que promoc (en forma d'humil granet de sorra) l'exercici de la lectura i l'escriptura.

Aquest mes us proposo l'elaboració d'un text basat en la imatge, amb una extensió mínima de 60 paraules, amb una petita dificultat (que als jocs anteriors d'aquest mes ja he donat massa facilitats): no podeu utilitzar la lletra i. En aquest enllaç recolliré tots els textos presentats.
Heu d'enviar-me el text a jesusimaite@gmail.com , juntament amb el nom i població si és el primer cop que participeu. Si sou blocaires, us proposo que pengeu el text al vostre blog i que m'envieu l'enllaç. També demano especialment, tot i que ja estiguem a final de curs, la participació dels centres d'ensenyament a través de la difusió del profesorat.
.
Tots els textos que compleixin els requisits acumularan punts per al sorteig del premi del mes de juny: dos lots de llibres cedits per la Universitat Rovira i Virgili i per les germanes Besolí, autores dels contes del Muniatto.
.
El termini per a participar a qualsevol dels jocs d'aquest mes és el 30 de juny.
.
Aquí podeu consultar el funcionament general dels jocs literaris.

26 comentaris:

Striper ha dit...

I sI no puc posar la I m'Intriga com ho fare sense I per llIgar el relat.

Striper ha dit...

I sI no puc posar la I m'Intriga com ho fare sense I per llIgar el relat.

JJMiracle ha dit...

I és que a sobre hi poses una bIcIcleta! :-D

Mi sa el ha dit...

ara m'has fotut

un repte

ja està

McAbeu ha dit...

Aquest joc teu sembla un dels meus trencaclosques però ho provarem!
De moment aquest text on comento la teva nova pensada ja l'he fet sense la lletra que hem d'excloure. ;-)

M.TeReSa ha dit...

Ja ho he fet !!!! aquesta vegada m´he llençat a provar i crec haver-ho aconseguit, aisssss mira que es dificil escriure dues paraules sense possar una "I", jejeje molt bona la idea !!!!!
Una abraçada.... tornare !!!!

Allau ha dit...

DIfÍcIl!

Thera ha dit...

Aquest mes vaig molt liada... però, em tenta provar-ho! Difícil i tentador.

Mortadel.la ha dit...

Home! Tibau! com a enllaçament de paraula no? això és el que vols dir oi? si no, no se com ho podre'm fer!!!
Si no ho aclareixes, jo no jugo Ala!

McAbeu ha dit...

Torno a ser aquí per exposar un dubte. Has baixat el límit mínim de paraules a 60 però com queda el màxim?. Segueix en 200 (com els altres Jocs creatius) o si ens passem una mica no passa res?
És que ja he fet el meu text (que publicaré dissabte) i vull saber si l'he d'escurçar perquè m'han sortit una mica més de 200 paraules.

Jesús M. Tibau ha dit...

Mortadel.la: no es pot utilitzar la lletra i en cap lloc.

McAbeu: sí, he rebaixat el límit de paraules, i no he posat màxim aquest cop, per a evitar haver de retallar textos, com ha passat altres mesos

núria ha dit...

Fet!

Isabel Barriel ha dit...

ja!
http://poesiaula.blogspot.com/2009/06/endevina-endevina.html

Assumpta ha dit...

Sense I serà més dIfÍcIl!!!

Joana ha dit...

Jo també l'he fet i sense "i"!
Ja t'enviaré l'enllaç!

Ciutadà K ha dit...

Caram, Jesús em fascina la teva capacitat de convocatòria i engrescament cap a la gent... tens un públic fidelíssim, eh??

Aquesta proposta -tot invocat a Perec i el seu 'Secuestro' de la 'a'- és una meravella ... a veure si trobo el temps per a participar en alguna de les seves propostes... però és que quan en proceso una, tu ja ens proposes una altra.... :)

genial!

Ma-Poc ha dit...

Difícil i complicat i intricat.... Ai! volia dir complex, embrollat!

Un bon repte, a veure què proposo...

Striper ha dit...

Aqui ho tens;

http://dhistories.blogspot.com/2009/06/113e-joc-literari-de-tens-un-raco-dalt.html

Mortadel.la ha dit...

Mare meva! que dfcl!

Mercè ha dit...

M'agrada la proposició. Potser que hi participe.
Una abraçada.

fanal blau ha dit...

Fet!!
el tens aquí .

Una abraçada

Eli ha dit...

Hola Jesús, aqui tens l'enllaç.
Ai.. m'estreno en aquestes propostes! Espero animar-me i participar més sovint!

;-D
http://somriueselmillorquepotsfer.blogspot.com/2009/06/una-tarda-al-mercat-de-la-salut.html

Els del PiT ha dit...

Nosaltres ho intentarem, però compte amb els Cavallers que diuen "Ni" dels Monty Python potser et denunciaran per dicriminació!
;-)

khalina ha dit...

bufff, que complicat! Clar que no impossible. Vaig llegir un text en català con totes les paraules porten E. Havia un en francès "la disparition" on crec que desapareixia l' E. Un en castellà sense A. A veure quan m'hi poso

Rafel ha dit...

Ara pla! què farem sense aquesta vocal allargassada que casa tan bé el cap amb la pota, la col amb la flor, el mar amb la muntanya, l'all amb l'ol........

Rafel

http://rcasas22.wordpress.com/literatura-cerdana/4uatre-ratlles/

LaMirandolina ha dit...

Fet. Ha costat, eh? Tan petIta I tan necessàrIa. Com tantes altres coses menudes.
La meva aportació a:
http://lamirandolina.blogspot.com/2009/06/113e-joc-literari.html