15 de setembre 2010

173è joc literari

Ja torna a estar aquí el joc literari de tipus creatiu de cada mes. Fa pocs dies que ha començat el curs i em ve de gust fer-vos escriure un text, entre 100 i 200 paraules, inspirat en l'especial escola de la cançó Somiatruites de l'Albert Pla. Tots ells participaran al sorteig del premi del mes: un lot de llibres i música.
.
Envieu els textos a jesusimaite (arrova)gmail.com, juntament amb el nom i població si és el primer cop que participeu, però si teniu blog, prefereixo que hi pengeu el text i que m'envieu l'enllaç.
Recullo enllaços a totes les participacions en un post de dissabte vinent.

Com sempre, en aquesta mena de jocs creatius, demano especialment la col·laboració del col·lectiu docent per tal de difondre la iniciativa entre l'alumnat.

El termini per a participar a qualsevol dels jocs literaris d'aquest mes acabarà el 5 d'octubre.

Aquí podeu consultar el funcionament general dels jocs literaris.

9 comentaris:

La Meva Perdició ha dit...

Allí estarem! ^_^

Jesús Párraga ha dit...

No sé si escriuré alguna cosa però la cançó quasi que em fa plorar... Curiós el Pla...


Ostres! Ho jure que la parauleta de comprovació és "conho". N'estic segur que les combinacions no són arreu. Algú n'hi ha per ahí buscant paraules estrafolàries.

Mortadel.la ha dit...

Un segon! Sobre la lletra, les imatges...? Tibi, que no ho tinc clar! Massa dies sense participar!
Petonàrros.

J.M. ha dit...

Bonica cançó.
(http://elblogdosu.blogspot.com/)

Vicicle ha dit...

Gràcies per la proposta. He penjat al meu blog el que m'ha suggerit, aprofitant unes idees antigues. Però m'he passat i molt amb el nombre de paraules. Què hi farem? Gràcies, però, per descobrir-me aquesta cançó i fer-me rumiar amb els somiatruites.

Cèlia ha dit...

Vinga, tot i que no prometo... ho intentarem!

Tomàs Camacho ha dit...

Endavant, Cèlia, una escola somniadora no ens hauria de costar gens!

Mortadel.la ha dit...

Ok..(rebut!)
Gràcies

La Meva Perdició ha dit...

Acabo de penjar la meva participació "Escola elemental Segona Fundació" al bloc. Us deixo l'enllaç:
http://lamevaperdicio.blogspot.com/2010/09/escola-elemental-segona-fundacio-173e.html

Salut! ^_^