26 de març 2014

278è joc literari

Fa molts anys, des de principi que vaig descobrir el món dels blogs, que sóc fan de Daniel Closa i els seus articles de divulgació científica. No el segueixo amb l'assiduïtat que voldria i mereix, però sempre que el visito gaudeixo i aprenc.
Fa uns dies vaig llegir un article sobre Tità, un satèl·lit de Saturn, i les seves onades. El vaig trobar molt suggeridor; tant, que m'han vingut ganes de ressuscitar els jocs literaris, i proposar-vos que escrigueu un tex, narratiu o poètic, inspirat per aquest article.
El podeu escriure en un comentari o als vostres blogs; en aquest segon cas, agrairé que deixeu un enllaç.
.
El premi? Un viatge a Tità, quan reuneixi la tecnologia i els estalvis suficients. De moment, el viatge ha de ser virtual.
Termini? Fins que peti internet, i una mica més.

2 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

http://carmerosanas.blogspot.com/2014/03/viatge-tita-278e-joc-literari-de-tens.html

McAbeu ha dit...

Feia molt de temps que no et feia un dels meus sonets. En trobaràs un aquí:

http://xarel-10.blogspot.com/2014/03/jocs-literaris-antaviana-tens-un-raco.html