16 de març 2014

Els meus pares, d'Hervé Guibert

Els meus pares, d'Hervé Guibert
Club Editor, 2014
Sinopsi
Tremoleu de por, i després de gust: ara mateix arriba a llibreries el volum Hervé Guibert, inassimilable a cap altre. Ha inspirat aquest comentari al llibreter Xavier Vidal de Nollegiu:

“Estic realment colpit per la lectura de "Els meus pares". Em sembla la declaració d'amor paterno-filial més intensa que hagi llegit. Si entenem amor com la capacitat de dir-s'ho tot i no amagar res, Guibert m'ha deixat astorat, en alguns moments violentat, i sincerament afligit. És un llibre que quan acabes et fa aflorar el fons de la relació amb els teus pares.”

1 comentari:

Jordi Policarp - Els llibres del celler ha dit...

Què hi ha d'encisador en les paraules, que sàviament combinades i magistralment llegides ens meravellen tant, malgrat parlin d'un objecte tan minso com un cromo, o de la més delicioses de les magdalenes? La resposta hauria de ser un gran escriptor...?