02 de març 2014

Catàleg de tresors

Dir que la tasca d'escriure és solitària ja és un clàssic. I crec que ja fa temps que ens lamentem que les dades de venda de llibres són per plorar. I que organitzar activitats literàries sovint no té el premi de l'assistència de públic que voldries.
Però avui em ve de gust compartir i resumir una cadena de petites o grans victòries que m'ha donat el món dels llibres i la literatura en pocs dies.
.
- La web surtdecasa m'inclou en una llista de 10 piuladors ebrencs que cal seguir.
..
- La web Rodamots inclou un fragment de El vertigen del trapezista per acompanyar una de les paraules que difonen cada dia.
..
- Una persona a qui envio uns quants contes infantils (que cap editorial mostra interès en publicar) em diu que li han alegrat el dia, i que li han arrencat un somriure, precisament un dia que ho necessitava molt.
..
- Rebo un corre electrònic en què m'informen que un llibre que vaig alliberar fa mesos, ha anat passant de mà en mà, i que segueix fent camí. Agraeixen la meva iniciativa.
.
- Durant la presentació del llibre Derelictes de David Figueres, una persona que jo havia insistit en què vingués i participés, s'emociona en escoltar un poema.
.
- Visito l'Escola Daniel Mangrané, i una de les alumnes porta entre les mans, agafat ben fort, un conte a la carta que vaig escriure dedicat a ella, regal de sa mare.

1 comentari:

Salvador Macip ha dit...

Aquestes són les petites coses que fan qeu valgui la pena escrirue...