04 de març 2014

Relats a la vora del foc, a Tortosa

Si em seguiu sabreu que m'agrada llegir els meus contes en públic, i que procuro buscar espais nous per fer-ho; per a jugar, per a fer arribar els llibres a més gent.
El proper divendres 7 de març, a les 19.00 h., llegiré alguns dels meus contes en un espai amb encant: el taller Cinta Dalmau de Tortosa, un exemple d'iniciativa privada per a difondre la cultura.
És un espai amb màgia, amb caliu, en sentit figurat, i en sentit literal, perquè disposen d'una bona estufa per escalfar-nos.
Quan li vaig proposar a Cinta, va dir que li agrada que li llegeixin a la vora del foc, i així ho farem.
Seran relats senzills, propers, emotius. 
Veniu?

2 comentaris:

Unknown ha dit...

no tenic res del libre el vertigen del trapezista algu pot derme el resum del libre

Unknown ha dit...

algu pot der-me el resum del libre "el vertigen del trapezista"