24 d’agost 2011

Quatre llibres col·lectius

Els meus quatre llibres col·lectius d'enguany.

4 comentaris:

Glo.Bos.blog ha dit...

I on es poden trobar?

Jesús M. Tibau ha dit...

llevat del de la Mostra de`poesia d'Alcanar, la resta suposo (espero) que es puguin aconseguir en qualsevol llibreria, almenys si s'encomanen.

Alegria De La Huerta ha dit...

y dale, y dale, y dale... ;)

Barcelona m'enamora ha dit...

Doncs jo tinc el Paraules d'amor, me'l van regalar per Sant Jordi i em va agradar molt! Ara quan he vist l'entrada l'he buscat i he rellegit les teves paraules d'amor.

Em van agradar els teus nanocontes matemàtics, encara que fossin de final trist.

Amb aquest llibre queda clar una vegada més que l'unió fa la força. Felicitats per la part que et toca i gràcies per seguir escrivint sobre el tema que sempre quedaran coses a dir...