14 de març 2010

De visita a l'IES Ramon Berenguer IV


Divendres passat vaig visitar l'Aula Oberta de l'IES Ramon Berenguer IV d'Amposta, convidat per la seva tutora, Rosa Royo. La nostra relació especial va començar amb la participació de diversos alumnes en un dels jocs literaris de tipus creatiu, i de seguida vaig manifestar el meu desig de conèixer-los en persona, desig que ha estat mutu. Els he parlat de la meva expriència, m'han fet preguntes i un parell d'alumnes m'han deixat part dels textos que escriuen perquè me'ls miri. Reconec aquesta barreja de por i curiositat perquè altres persones llegeixin allò que has escrit, de forma insegura probablement. Val a dir que després de fer una ullada als escrits, el primer que he pensat és: tant de bo hagués escrit així a la seva edat!
Espero que guardin un bon record de la meva visita i que l'INVICTUS del cartell que es veu al fons de la foto sigui premonitori d'alguna cosa.

2 comentaris:

Rosa ha dit...

Invictus, tan de bo!

Joana i Melanie ha dit...

Gràcies per haver-te llegit els nostres escrits!
Joana i Melanie