13 d’octubre 2010

177è joc literari

Arriba el joc literari més esperat de cada mes, el de tipus creatiu en què us proposo afilar les vostres capacitats literàries. Aquest cop us demano un text d'entre 100 i 200 paraules, amb una petita dificultat: no heu d'utilitzar la lletra e.

Totes les participacions correctes aconseguiran punts per al sorteig del premi del mes: un nou lot sis llibres dedicats pels seus autors.

Envieu els textos a jesusimaite (arrova)gmail.com, juntament amb el nom i població si és el primer cop que participeu, però si teniu blog, prefereixo que hi pengeu el text i que m'envieu l'enllaç. Com sempre, en aquesta mena de jocs creatius, demano especialment la col·laboració del col·lectiu docent per tal de difondre la iniciativa entre l'alumnat.
.
El termini per a participar a qualsevol dels jocs literaris d'aquest mes acabarà el 2 de novembre. Aquí podeu consultar el funcionament general dels jocs literaris.

19 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Bé, trobo que aquest cop has estat generós, tenint en compte que cadira no té la lletra e :)

llum ha dit...

Aigua, riuada i soca tampoc!

:)

McAbeu ha dit...

Ja sabeu que la E és la vocal més utilitzada?.
El joc d'avui és tot un repte, i per això m'agrada. M'hi poso ara mateix!! ;-)

Francesc Mompó ha dit...

No Carme, que m'ha costat bastant fer-lo. La lletra e és com la cultura veïna, que es fica per tot arreu. El penjaré el cap de setmana.
Salut i Terra

Mortadel.la ha dit...

LA VOSTRA GALA! LA d'AHIR!

Garbí24 ha dit...

eeeeeeeh? queeeeeeee?.....ah val!!!!

Vicicle ha dit...

El primer de tot, felicitar-te pel premi que has rebut. Enhorabona, de debò. Com que avui s'ha llevat el dia plujós no n'he pogut fer l'etapa habitual dels dimecres, així que m'hi he posat amb el relat. El penjo al meu blog, com tu dius. Caram quin plaer poder tornar a utilitzar-te benvolguda "e". Salut.

estrip ha dit...

doncs sembla difícil... ho intentaré!

Felicitats pel premi Jesús!

lisebe ha dit...

Encara que sembli una mica difícil ho intentaré el cap de setmana que tindré mes temps.

Mortadel.la ha dit...

Sense la E? Fa temps em vaig escarrassar per fabricar-ne un sense la I! (en el de la bicicleta! Pensa que el recordaré tota vida (com a tu, és clar!) I ara, un sense la E?
Bé. Així serà... espera i veuràs. ;) Cap problema, cap!

estrip ha dit...

doncs mira... ja està fet. Reconec que a mi m'ha costat.

http://descric.blogspot.com/2010/10/la-cadira-i-la-corda.html

Vicicle ha dit...

Perdó, Jesús. M'adone que he oblidat posar-te l'enllaç. Bon dia. http://viciclisme.blogspot.com/2010/10/volia-tornar.html

Eutrapèlia ha dit...

Jo ho he intentat i... al final m'ha sortit un bunyol amb E. Així que, després d'aquest 1r intent frustrat al meu blog em proposo d'escriure'n un seguint les normes i de fer-t'ho sabr si és així! La fotografia... dóna molt de joc.

ricderiure ha dit...

m'ha costat però ja ho tinc!!!

http://ricderiure.blogspot.com/2010/10/visc-si-soc-util.html

Moltes felicitats pel premi!!!

Unknown ha dit...

Doncs si, complicadet, complicadet el d'aquesta setmana. Però, bé, ja està fet:

http://aillatillunya.blogspot.com/2010/10/nirvana-forcos.html

Enhorabona pel merescudíssim premi.

Assumpta ha dit...

Aaaai quinEs ganEs tinc ara dE fEr sErvir la E!! :-))

Aquí tEns la mEva aportació :-))

http://blogdeassumpta.blogspot.com/2010/10/la-cadira-al-riu-177e-joc-literari.html

Rafel ha dit...

Ja ho tenim, però no era fàcil, eeeeh?
He estat una bona estona assegut... en una altra cadira.


http://rcasas22.wordpress.com/2010/10/15/historia-duna-cadira-calor-o-dissort/

Salut

Anònim ha dit...

Hola Jesús, aquesta vegada participo. No sé ben bé si és el què proposes...
D'altra banda, no ho puc difondre a l'alumnat de l'escola on treballo, és "especial".
Una abraçada.

Josep M. Sansalvador ha dit...

Aquí va la meva participació, una setmana més.
Sigueu condescendents!
http://blocs.mesvilaweb.cat/node/view/id/180079

Salut!