20 d’octubre 2010

178è joc literari


Amb el tercer joc literari del mes d'octubre recupero un tipus d'enigma literari-aritmètic. Caldrà que fer anar el càlcul mental, que descobriu el nom dels dos autors i el títol dels seus llibres que inclou algun numeral que compleix el producte.
.
Heu d'enviar la resposta a jesusimaite(arrova)gmail.com, juntament amb el nom i població si és el primer cop que participeu, i si encerteu aconseguireu els primers punts per al sorteig del premi del mes: un nou lot sis llibres dedicats pels seus autors.
.
El termini per a participar a qualsevol dels jocs literaris d'aquest mes acabarà el 2 de novembre. Aquí podeu consultar el funcionament general dels jocs literaris.

10 comentaris:

McAbeu ha dit...

Un dels escriptors el tinc claríssim però l'altre no m'acaba de venir al cap. Miraré de "despejar" la incògnita de l'equació i a veure si me'n surto!

Carme Rosanas ha dit...

Doncs, com en Mc, un sí i l'altre no... la diferència és que ell se'n sortirà i jo, ja ho veurem!

McAbeu ha dit...

CARME, de vegades penso que sobreestimeu la meva capacitat deductiva però aquesta vegada ho has encertat. He resolt l'equació i, amb l'ajuda del Sr. Google, he trobat el valor de la incògnita. ;-D
Ara mateix t'envio el mail, JESÚS!

jacserr_educsoc ha dit...

Tinc un dels dos! també com la Carme i en Mc! Encara no estic segur que pugui amb el que em falta...

Maria ha dit...

ostres!! jo estic igual. un sí i un no! A veure si haurem de demanar una pista Jesús!

conxa ha dit...

Tal com diu en McAbeu amb l'ajuda del Sr.Google (Sant Google diria jo)tot es pot solucionar.

jacserr_educsoc ha dit...

Quina raó tenia en Mc, Sr google és una ajuda increïble! finalment enigma resolt. Ànims. Gràcies per incentivar el meu català amb aquests jocs...

Anònim ha dit...

Jo un també el tinc, però l'altre m'està cotant molt (el de l'esquerra de la pantalla). També és català?

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Jesús M. Tibau ha dit...

Anònim, he suprimit el teu comentari només perquè prefereixo que no es posin pistes o part de la solució als comentaris.
Gràcies