10 de març 2022

Recordant Totes les baranes dels teus dits


 Durant aquella època inicial del meu blog vaig teixir moltes xarxes de complicitat, de les quals han sorgit molts projectes i, sobretot, amistats, de les quals em sento orgullós.

Per exemple, l'any 2009, arran d'un dels meus jocs literaris, en què vaig convidar a escriure poemes amb el vers A la barana dels teus dits (títol del meu primer poemari).

La participació fou tan alta que, gràcies al Jaume Llàmbrich, i la seva recent nascuda Editorial Petròpolis, es va convertir en el llibre Totes les baranes del teus dits, que podeu llegir a la web de l'editorial

I tot això ho recordo perquè m'ha emocionat veure el Jaume, a l'entrevista que li ha fet l'Àngel Martí a Cultura en barra, que cita i mostra un exemplar d'aquest llibre.

I què bonic és mirar enrere i recordar tot allò que hem fet amb il·lusió, tendresa i orgull! I les que farem!


Gràcies, Jaume

2 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Que bé que m'ho vaig passar! Que bé que ens ho passàvem sempre en aquella època! Quants records i quantes complicitats de tots plegats, els blocaires.

Jesús M. Tibau ha dit...

Cert, Carme. I d'aquells bons moments ens en queda encara el gust a la boca.