14 de juliol 2007

Les vostres propostes al 10è joc literari

El 27 de juny vaig inciar una nova tongada de jocs que tindrà com a premi l’allotjament per un cap de setmana en una casa rural de Cornudella de Montsant, per gentilesa del Patronat Municipal de Turisme. En aquell 10è joc literari vaig llençar un repte: que em proposeu vosaltres un anagrama sobre llibres i autors. Com sempre, heu respost satisfactòriament, fins al punt que, entre unes coses i altres, no em queda temps per a desxifrar-los, tot i que ho continuaré intentant. Avui faig pública una nova mostra d’algunes de les vostres propostes per tal que m’ajudeu a resoldre-les, al mateix temps que us animo que n’envieu més. Si voleu tenir opcions a entrar al sorteig del premi teniu tot el mes de juliol per a participar en aquest, i en la resta de jocs que proposo cada dimecres.

TASARBAL POLCRE. Proposta de Joan Alcaraz.

OPUS DEI? ZEL?: NO!! Una proclama de ressonàncies teològiques, una declaració de principis religiosos; al darrera, un clàssic singular de la literatura catalana. Proposta de Maria Mercè Cuartiella i Joan Manuel Soldevilla.

PERE I RAJOS. Proposta de Pilar Alcoverro.

NO LLAR, LLUM. Autor que va preferir deixar casa seva i anar pel món exposant la seva il·luminació, i sembla que va tenir un cert èxit. Proposta del blog Saragatona.

Continuarà...

2 comentaris:

Laura ha dit...

Ens podria donar una pista el de l'opus dei, almenys saber si és un escriptor o un llibre, els altres són molt fàcils, no escric les respostes perquè no tindria gràcia.

Anònim ha dit...

El de No llar, llum està clar que és Ramon Llull, crec que estava bastant clar però es l'únic que el meu limitat cap (almenys per als anagrames) em permet resoldre.