31 de juliol 2007

De pel·lícula: L'última nit de Boris Grushenko

Avui, en aquesta secció, uns quants fragments de L'última nit de Boris Grushenko, de Woody Allen, que vaig tornar a veure gràcies al cicle que li dedica el canal 33 els dijous:
—Em penso que podries dir que sóc mitja santa i mitja puta.
—Amb un ameitat jo ja faria.

—El sexe sense amor és una experiència buida.
—Sí, eprò tal com estan les experiències buides és de les millors.

—Tots els homes es moren a la llarga, en canvi, jo em moriré demà a les sis del matí. Em tocava morir a les cinc, però tinc un advocat llest.

—Estic segura que aquest és el millor dels mons possibles.
—Sí, i el més car també, segur.
—Oi que és increïble la natura.
—Doncs per a mi la natura és aranyes i xinxes, i peixos grossos menjant-se els petits, i plantes menjant plantes, i animals menjant animals. És un gran restaurant com jo la veig.

3 comentaris:

Quim Curbet ha dit...

A la majoria ens passa el mateix que a en Woody Allen que diu que l’eternitat se li fa llarga, sobretot cap al final...

Anna ha dit...

no sé si t'agraden, però t'he passat un meme. Fins aviat!

El veí de dalt ha dit...

Un gran filòsof de la vida, aquest Allen de joventut!