22 de juliol 2007

Més propostes vostres per al 10è joc literari

El 27 de juny vaig inciar una nova tongada de jocs que tindrà com a premi l’allotjament per un cap de setmana en una casa rural de Cornudella de Montsant, per gentilesa del Patronat Municipal de Turisme. En aquell 10è joc literari vaig llençar un repte: que fóssiu vosaltres qui em proposéssiu un anagrama. Com sempre, heu respost satisfactòriament, fins al punt que, entre unes coses i altres, no em queda temps per a desxifrar-los, tot i que ho continuaré intentant. Avui faig pública una nova mostra d’algunes de les vostres propostes per tal que m’ajudeu a resoldre-les, al mateix temps que us animo que n’envieu més. Si voleu tenir opcions a entrar al sorteig del premi teniu tot el mes de juliol per a participar en aquest, i en la resta de jocs que proposo cada dimecres.

ATURA BLERD. Proposta de Joaquin Rochet
CENTRE, VES I VINE! Un llibre d'una persona amb molta experiència a la seva llarga vida, proposat per Laura Orellana
MERMA : PREN OLI
MORENA LI PREM
NI MARRO PELEM
NO MIREM PERLA
PER ON LA MIREM ?
EL POM MARINER
Una autèntica bateria d’anagrames proposat per Josep Maria Sansalvador
MIL JOC DE TUNA. Proposta de MT Romeu
RODET DE BLADA Títol de llibre i cognom d’un autor del qual celebrem enguany el centenari, proposat per NG

El proper dimecres proposaré l’últim dels jocs per a participar en aquest premi. Però després vindran més premis.