11 de juliol 2007

Els meus fragments: Abd-al-Azia

Avui us mostro una fotofrafia de Siurana, vista des de Cornudella de Montsant, i que il·lustra perfectament aquest fragment del meu conte "Abd-al-Azia", inclòs al recull Tens un racó dalt del món, d’editorial Montflorit.

"El poble cavalca sobre un llit de pedra, en un racó elevat de la comarca del Priorat, de camins tortuosos i pobles petits i vells, esbargits entre turons de pedra pissarra on, amb tossuderia, la seva gent hi ha plantat avellaners i vinya. M’hauria semblat impossible trobar-me tan a casa en cap altre lloc. Res no em semblava desconegut ni estrany en el seu paisatge. Cada detall del seu relleu em mirava com a un amic i la vista que des d’allí es contempla m’entendria fins fer-me plorar."
Qui guanyi el sorteig dels jocs literaris d'aquest mes podrà gaudir d'aquesta vista, i a la resta també us animo a visitar el meu poble.