10 de setembre 2008

73è joc literari

El 73è joc literari recupera un clàssic d'aquesta secció: els anagrames.
En aquest cas haureu d'endevinar el nom de l'escriptor/a que s'amaga darrere d'aquest anagrama:
A JOCS ENS MUDA
Heu d'enviar la resposta a jesusimaite@gmail.com juntament amb el nom i població.
Us recordo que un anagrama consisteix en canviar l'ordre de les lletres per tal que aparegui un altre text, sense que en sobri ni el falti cap.

Si encerteu el joc obtindreu números per al sorteig del premi del mes: un lot de llibres cedit per Edicions La Campana.

El termini per a participar a qualsevol dels jocs del mes serà el 30 de setembre.
Aquí podeu consultar el funcionament general dels jocs literaris.

6 comentaris:

Unknown ha dit...

MMMMMMMMMM , t'he trobat a faltar!!!
Suposo que ja saps que vaig començar una campanya fruit de la indignació que em va agafar després dels fets del Sr Rivera.
La campanya estat sorprenent. Avui he penjat un video.
www.marroca.blogspot.com
ens llegim

Striper ha dit...

Apa intentarem encertar-ho

rebaixes ha dit...

Ja m'ho miraré i amb molt d'interés. Anton

Anònim ha dit...

Estic desorientat : al matí a primera hora m'ha semblat veure una frase lleugerament diferent i tinc la impressió que el text parlava d'alguna pista relativa al nom de la població de l'autor/a. És cert o estava somiant ?
El cas és que he estat donat voltes sobre allò (sense resultat positiu) i ara mateix no sé on sóc.

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Estic amb en Josep M.

Que els follets de la impremta ens estan bellugant les lletres? Això és afegir dificultats addicionals a la dificultat del joc, eh?

Jesús M. Tibau ha dit...

perdoneu, però a primera hora hi ha hagut una errada que ja ha estat resolta a les 10.00