29 de juny 2007

Jocs literaris: guanyadors

D’acord amb el sorteig fet ahir, i els números assignats a tots els participants, tal com els vaig informar prèviament, han guanyat els premis d’aquesta tongada de jocs literaris:

Lot de llibres de Cossetània edicions: Laura Orellana, de Tortosa
Lot de llibres d’Aeditors: Teresa Padulles, de Sallent
Lot de productes de la
Festa del Renaixement de Tortosa: Maria Josep Sampedro, de Figueres

Gràcies de nou a tots els participants i les entitats col.laboradores, i espero que continueu participant al nou concurs que es va iniciar el passat dimecres amb el 10è joc literari, que podeu trobar en aquest blog, i que finalitzarà el 31 de juliol, i que tindrà com a premi dues nits per a dues persones en una casa rural de Cornudella de Montsant, gentilesa del Patronat Municipal de Turisme.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

M'encantes les fotografies del Renaixement! Són una meravella.
M'agradaria participar en algún joc literari però vaig una mica perduda :-S

Caterina

arsvirtualis ha dit...

Hola, ja fa temps que vaig passant pel teu blog, tanmateix mai havia deixat petjada. Sóc de les terres de l'Ebre però hi vaig sortir sent encara molt jove. Un comentari que sí voldria deixar és la satisfacció que produeix veure l'existència d'un moviment literàri i de forma directa una vida cultural. D'alguna manera l'havia trobat a faltar sempre que hi tornava a casa.
Cordialment.