30 de març 2009

Desdefinicions (100)

La secció de les Desdefinicions també arriba a la centena, o sigui, cent setmanes consecutives proposant-vos una nova mirada a les paraules, amb uns 400 mots desdefinits o directament inventats, tot i una "aparent" semblança amb altres de reals.
Gràcies per seguir-me tot aquest temps fidelment. Deixo a les vostres mans la celebració: podeu afegir Desdefinicions en un comentari, al vostre blog, escollir la que més us ha agradat d'aquests 100 dilluns, proposar-me reptes..., el que vulgueu. Gràcies.
I ara, les quatre d'avui.
.
metàmfora. Sembla una gerra, però no ho és.
colloqui. Tertúlia on tothom parla quan li surt dels c...
xofward. Programa que no funciona mai bé, que fa aigües.
xibarri. Massa soroll al carrer.

6 comentaris:

xaruga ha dit...

Hanami: expressió utilitzada per invitar a algú a anar a algun lloc.

Striper ha dit...

Avuinem quedo amb colloqui.

JJMiracle ha dit...

Felicitats pels 100!

Assumpta ha dit...

Són boníssimes!! però la de xofward jajaja m'ha fet riure!!

I encara vols que et proposem reptes? Que no estas molt, molt cansat del Joc Literari número Cent? jaja jo em vaig quedar bloquejada totalment i no he pogut tornar a mirar res més... espero que els símptomes em vagin desapareixent amb els dies jeje :-))

Ma-Poc ha dit...

Felicitats! Trobaràs un petit homentage a les teves desdefinicions al meu blog :)

Gabriel ha dit...

Enhorabona per arribar a post nº100 de les desdefinicions!
Totes m'agraden...
Amb el teu permís vull afegir una petita variació a la primera:
mentafora: metàfores inspirades gràcies a un glopet de menta.
I una última oportació coincidint que demà comencem el nou mes:
aprilmar-se: de l'anglès april, activitat gimnàstica i dietètica abans del bon temps.
Una salutació!