24 de març 2009

Demà, 100 + 1

La importància d'arribar a la centena és tenir ganes de continuar, i amb tot la que m'heu fet arribar aquesta setmana, en tinc per a una centena més. Per tant, demà tindreu a la vostra disposició el 101 joc literari. Això sí, aquest cop us garanteixo que serà molt més senzill i fàcil aconseguir punts per al premi jocs literaris de març: un lot de llibres cedits per Cossetània Edicions.
.
Us recordo que el ternmini per a enviar solucions a qualsevol dels jocs d'aquest mes acabarà el 31 de març, i per tant encara podeu participar als anteriors.
100è joc literari (la lluita pel liderat d'aquest joc, que valdrà per a obtenir punts extres i un dels meus llibres dedicat, està molt dura)
.
Aquí podeu consultar el funcionament general dels jocs literaris.

9 comentaris:

Striper ha dit...

Potser em donare presa i dema tindras la meva colaboracio.

Comtessa d´Angeville ha dit...

Feliç centenari!

rits ha dit...

friso d'expectació!!!!!
segur que serà ben especial!
una abraçada avançada

Trini González Francisco ha dit...

Jo ja ho tinc tooooot a puntet i programat per a que es penji solet (no ho he fet mai, espero que ruli això de la programació) ;)

Ma-Poc ha dit...

Ja falta poc... :) Tot a punt!

Cèlia ha dit...

I que en facis 100 més! i més!

Anònim ha dit...

L'enhorabona pels cent jocs ! El gru que em sap haver-me perdut els cinc primers.
Endavant i fins demà !

Jesús M. Tibau ha dit...

aprofito per donar les gràcies un cop més a tothom que col.laborarà demà en aquest joc, als que ja han fet promoció de la iniciativa durant aquests dies, i també als que han col.laborat i participat durant aquests gairebé dos anys.
Gràcies!

Cristina ha dit...

Hola Jesús!
Aquests dies no he estat gaire centrada, així que no podré col.laborar en aquest joc literari que em sembla tan interessant. Aixx, espero poder col.laborar en altres jocs o propostes teves.