30 de juliol 2010

Acaba la 1a temporada de Tens un racó dalt del món

Aquesta setmana, amb la conversa amb Andreu Subirats, ha acabat la primera temporada del programa Tens un racó dalt del món. Reconec que quan Canal 21 em va oferir el programa vaig tenir bastants dubtes sobre la meva capacitat per dur-lo a terme, però vaig acceptar amb la intenció de traslladar a un plató moltes de les converses que mantinc amb companys i companyes de lletres. La idea era intentar transmetre el nostre amor per la literatura, de forma distesa, sense gaires pretempcions. Jo no sóc periodista ni ho pretenc, ni tampoc cap expert en la matèria, simplement un aprenent de contista apassionat pels llibres des de petit.
El programa continuarà a partir del 15 de setembre, amb ganes renovades, perquè la llista d'escriptors/es i amants de la literatura que tinc el plaer d'atresorar entre la meva llista de coneguts que us vull mostrar és molt llarga.
Gràcies a l'equip de Canal 21, que m'han fet la feina molt fàcil, a tothom que ha vist el programa i que m'ha transmès molts d'ànims, als 529 seguidors del facebook del programa , i als convidats que han vingut fins ara i que apareixen al següent vídeo muntatge, amb música de Robert Bonet: Fancesca Aliern, Emigdi Subirats, Xulio R. Trigo, Dolors Queralt i la Fira Literària de Jesús, Rosa Cubelles de Viladrich, Neus i Teresa Pallarès que ens van parlar de Jesús Moncada, Gerard Vergés, Jaume Llambrich, Toni Orensanz, Josep Igual, Andreu Carranza, Jesús Fusté, Vicent Pellicer, David Martí, Xavier Garcia i els seus records d'Artur Bladé, alguns dels 8 coautors d'Il.lusions i incerteses, Cristòfol Despuig (Oriol) i Andreu Subirats.



Fins que no comenci la nova temporada, es podran veure repetits els següents programes:
04 agost i següents: Francesca Aliern
11 agost i següents: Germanes Pallarès i Jesús Moncada
18 agost i següents: Gerard Vergés
25 agost i següents: Andreu Carranza
1 de setembre i següents: David Martí
8 de setembre i següents: Xavier Garcia i Artur Bladé

4 comentaris:

Salvador Macip ha dit...

Felicitats i que la segona vagi encara millor!

Josep M. Sansalvador ha dit...

Ara toca agafar forces per a la segona temporada. Bona feina!

Robert Bonet ha dit...

Gràcies Jesús per comptar amb el meu art, i felicitats ! Molts ànims per la segona !

Ferran Cerdans Serra ha dit...

Moltes felicitats!