29 de novembre 2012

I un cop de vent els despentina al Club de Lectura de Santa Bàrbara

Ja fa anys que mantinc una estreta relació amb els clubs de lectura, com a coordinador del de Tortosa des de fa sis anys, i com a a escriptor convidat a Tarragona, Torredembarra, Montblanc, Cambrils, L'Escala, Jesús, Vilafranca del Penedès, Reus, Mont-roig, Les Borges del Camp. I a més, sóc padrí del Club de Lectura de Santa Bàrbara, que va iniciar activitats fa tres anys, i on he tornat el passat 26 de novembre per a comentar I un cop de vent els despentina.
Em sento ple d'il·lusió com un xiquet davant d'una pila de capses de regals que desembolico a poc a poc, i gaudeixo de les sorpreses que em reserven, dels comentaris dels contes que han agradat més, dels que s'han fet curts (el meu pecat), amb els que s'han identificat.
Em moro de ganes que em convidin a un altre. Voleu ser vosaltres els propers?