13 de gener 2013

Pergamí, el fill del caçador de llibres, de Sergio A. Sierra

Pergamí, el fill del caçador de llibres, de Sergio A. Sierra
Il·lustracions, Meritxell Ribas
Editorial La Galera, 2012
La varietat en la lectura és un bon consell. Sovint em fatiguen les novel·les amb massa acció, m'embafa l'excés d'aventura i fantasia, i més aviat cerco reflexions íntimes, emocions amagades en gestos senzills. Però de vegades  (quines meravelloses vegades!), em disfresso de xiquet gràcies a la carícia d'un bon text, em deixo envair per la passió que m'obliga a abraçar-me a un llibre que m'enduc a tot arreu, que no puc deixar, i al qual torno per a beure una miqueta més del seu encís, de la seva màgia. I aquest regal l'he gaudit, com portat per uns Reis d'Orient molt savis, gràcies a les aventures d'en Pergamí.
Sinopsi
Aquesta és la història de Pergamí, el fill del bibliotecari del regne eslau d'An. Una història que tracta sobre un llibre maleït perdut, sobre vanitoses profetesses i tortuosos oracles, i sobre criatures i poders antics com la nit. Aquestes són les aventures d'un nen, el fill del Caçallibres, que no tenia por de viatjar en companyia de dimonis, bruixots o llegendaris guerrers condemnats a la bogeria, per tal de salvar el seu pare.

Aquesta és la història de Pergamí, un nen que vivia en una biblioteca plena de llibres i que un dia va descobrir que no tots els relats tenen un final feliç.


1 comentari:

Unknown ha dit...

Vaig estar fent pràctiques a La Galera just quan editaven el llibre i la veritat és que li tinc moltes ganes!