01 de desembre 2014

Gianni Rodari al Club de lectura de Tortosa

Desprès de set anys de coordinar el Club de Lectura de Tortosa, per a aquest mes he programat, potser una de les propostes més agosarades: comentar un llibre aparentment infantil. Es tracta de Contes per telèfon, de Gianni Rodari.
Des de que vaig descobrir aquest autor, m'encisen els seus contes, i els inclosos en aquest recull, no paro de rellegir-li a mon fill cada nit que, a temporades, en té un o altre de preferit.
Crec que pot ser molt interessant comentar aquesta mena de llibres en un club de lectura per a adults, perquè estic segur que els podrem assaborir molt més que els xiquets, si som capaços d'obrir la ment a la fantasia.
En aquest enllaç, podreu escoltar els contes de Rodari que he penjat a Youtube.
La cita és el 18 de desembre, a les 19.30.
Si teniu interès en rebre més informació, podeu escriure a clubdelectura@tortosa.cat
Com que molts de vosaltres no podreu assistir, us convido a compartir comentaris sobre el llibre en aquest apunt.
Els propers llibres a comentar al Club de lectura són.
30 de gener de 2015. La ciutat invisible, d'Emili Rosales, amb presència de l'autor i amb la col·laboració d'Òmnium Cultural Terres de l'Ebre
26 de febrer de 2015. El projecte Rosie, de Graeme Simsion

2 comentaris:

Salvador Macip ha dit...

Jo també li llegeixo aquests contes al meu hereu abans d'anar a dormir. Són sempre un èxit.

Alba ha dit...

Em van regalar aquest llibre de petita, i em va encantar! L'he llegit un munt de vegades, igual que els meus pares, i ara, amb un petit que aviat fara un any, l'he rescatat i l'hi llegeixo un conte cada dia. Potser no entèn els contes encara, però a mi em segueixen emocionant! I segur que a ell, ben aviat, també l'hi agradaran i els demanarà.
Em fa il·lusió que hi hagi més gent que el conegui!