23 de març 2020

Fem un poema a mitges?

Fa uns dies, amb l'ànim que sempre tinc de jugar amb les paraules i d'interactuar a les xarxes, vaig proposar un joc a twitter. 
Vaig escriure el següent: 
.

FEM UN POEMA A MITGES?
Jo escrit un 1r vers. Tu en un comentari escrius el 2n. Jo escric el 3r en un comentari al teu comentari, etc.
1r.- De tant en tant el vent descansa

.
La respostes al repte no van tardar, i vaig estar una bona estona força entretingut, perquè em calia anar seguint diversos poemes en paral·lel, com un jugador d'escacs que lluita diverses partides simultànies. 
Alguns participants van seguir les indicacions al peu de la lletra i vam crear poemes a mitges de molts versos. Altres no van entendre bé el funcionament, o les meves instruccions eren imprecises, i  es van produir encreuaments i interferències.
Però tan en un cas com en altre, va resultar divertit, engrescador i inspirador.
Podeu veure el resultat en aquest enllaç.