19 d’agost 2009

122è joc literari: les 7 diferències

Com que és estiu i segurament tindreu els vostres fills i filles a casa, els podeu demanar que us ajudin a trobar les 7 diferències entre aquesta portada de Tintin i l'original. Compte, no us fixeu en possibles variacions cromàtiques a causa de diverses edicions, o en elements accessoris a la imatge central de la portada. Au, ja esteu buscant el llibre a les lleixes de casa o per Internet.
.
Envieu-me la solució completa a jesusimaite@gmail.com , juntament amb el nom i població, si és el primer cop que participeu. Així podreu reunir més punts per al sorteig del premi del mes d'agost: un lot de llibres i música enviats i dedicats pels mateixos autors. Tot un luxe que els agraeixo sincerament (estic obert a la col·laboració de qualsevol autor/a que vulgui oferir els seus llibres o discs per a futurs lots).
.
El termini per a participar a qualsevol dels jocs d'aquest mes és l'1 de setembre.
Aquí podeu consultar el funcionament general dels jocs literaris.

7 comentaris:

Joana ha dit...

Uffffffff!!!!!!!! quin mareig, no hi veig res, m'esperaré i no m'ajuden crec que ho tinc clar.

Josep M. Sansalvador ha dit...

Un joc tintinòfil sempre és un afegit d'emoció !

Mortadel.la ha dit...

Primers deures fets ( els del GAT!)Bon dia!

Assumpta ha dit...

Ostreeeeees!! A aquest sí que jugo per molta calor que m'afecti el cervell i porti un temps aletargada!

El meu marit és un Tinitinòfil de categoria... Saps què? Li deixaré fer a ell aquesta tarda!! :-)

Bona pensada aquest joc!! ;-))

Assumpta ha dit...

Ostres!!! Després de molt forçar la vista, TRES... i n'hi ha SET!!...

Crec que m'hauré de rendir... i aquest em sap greu, essent de Tintin!

Rafel ha dit...

Llamp de rellamps, no en tinc ni l'una ni l'altra. Llenço el barret al foc.

Ferran Porta ha dit...

Oops! per poc que pugui m'hi poso; sóc un súper fan de Tintin, jo!