08 d’agost 2009

Memòria de peix

Alguns anuncis són millors que la majoria de programes que ens llencen a la televisió. Alguns anuncis tenen un estil i un fil argumental comparable al conte. Per exemple, aquest de la memòria de peix, que ens fa pensar el meravellós que seria gaudir sempre dels petits plaers com si fos la primera vegada. (Si la marca de cotxes vol tenir un gest d'agraïment...).

8 comentaris:

Anònim ha dit...

M'encanta aquest anunci! De vegades per la televisió es poden veure autèntiques joies. Ja donaràs notícia si la marca s'estira i t'arriba un dels seus humils productes :-)

F.Puigcarbó ha dit...

TENS RAÓ, SEMPRE QUE EL VEIG HO PENSO EL MATEIX QUE TU DIUS. SI ET REGALEN UN COTXE JA ENS CONVIDARÀS A DONAR UNA VOLTETA

Duschgel ha dit...

Realment ben lligat el fil argumental... però no puc deixar de tenir la impressió que amb el cotxe banalitzen tot allò que han dit. Per molt que en vulguin fer una cosa especial.

Alexandre Domènech ha dit...

Doncs si. En el fons és la clau de la vida. El gaudir dels petits moments.

Vaig escriure un cop, un poema, que deia quelcom com la memòria és com els peixos...

Apa, una abraçada.

aigua ha dit...

A mi també em va cridar l'atenció el que deia l'anunci :) i reconec que moltes vegades jo torno a mirar les coses com si fos la primera vegada :) tot i que ho hauríem tots de fer més :) ....lo del cotxe es pura anècdota, amb mi els publicistes ho tenen malament, moltes vegades recordo l'anunci però no el producte que anuncien :)

Ferran Cerdans ha dit...

Em sembla que per cada anunci bo com aquest n'hi ha 20 de mediocres i 80 d'extremadament dolents. Estan molt sobrevalorats. Ni de lluny la TV és el canal per a cercar les millors mostres de creativitat, tot i que de tant en tant, és cert, hi podem trobar petites obres mestres.
salutacions!

fra miquel ha dit...

Però tu has vist el preu que té el cotxet en qüestió? I es clar que no tenim memòria de peix! però en cas que sí que en tinguéssim la financera ja ens la refrescaria cada més al cobrar la quota del préstec!

Ja pot ser bo l'anunci, ja! Però jo ja miraré d'aprendre a veure les coses com el primer cop sense haver de comprar un cotxe com aquest.

Una abraçada

Manel Aljama ha dit...

Un anunci no s'improvisa. Cuiden qualsevol detall, t'envien el missatge i en certa manera et manipulen. Tot té els dos costats, el yin i el yang, així, per molt que un anunci sigui simpàtic quelcom amagat en diu que no ho és tant.
Estic d'acord que alguns anuncis són molt millor que els progames que patronicen.