Una Cara del món especial per a desitjar-vos un feliç 2010; un gran rostre somrient que tremola reflectit a l'aigua de l'Ebre. Bon any!
Nueve perfectos desconocidos, de la Liane Moriarty
Fa 37 minuts
el bloc de l'escriptor Jesús M. Tibau, amb comentaris de llibres, desdefinicions, jocs literaris, nanocontes, lectures, emocions i reflexions més o menys improvisades. Porta'm al teu comerç, entitat, associació, reunió familiar o d'amics... Parlaré de què és per mi la passió d'escriure, el joc. Us llegiré textos, en farem a mitges, xalarem si també t'agrada la literatura. Més informació a jesusmtibau@gmail.com
7 comentaris:
Bon any! Monsieur Tibau
Bon any per a tu també.
En aquest cas, l'aigua no s'emporta la imatge, i ja és prou per a un riu...
Avant, que el temps sí que se'ns emporta.
Molt bon any, Jesús, per vosaltres i pels lectors del teu racó.
Força maquillada.Bon any
Salut i presència! I segueix sembrant enfora tot el que el cor et sembra dins de tu.
Salut i llibertat.
onatge
MOLT BON ANY!! :-))
Publica un comentari a l'entrada