13 de gener 2010

143è joc literari

No sé si algú ja s'ho ha olorat, però el petit exercici literari d'aquests dos dies té molt a veure amb el joc literari d'avui. Les parelles de paraules que han sortit d'intercanviar els adjectius són molt suggerents, i gairebé ja amaguen una història elles soles. Per això, el que us demano avui, per a participar al 143è joc literari, és que feu un relat on apareguin les paraules jaqueta, petó i passejada, acompanyades d'algun dels adjectius esmentats. L'extensió haurà de ser d'un mínim de 50 paraules i un màxim de 250. Per a participar en aquest joc no és obligatori haver participat a l'exercici esmentat.
.
Envieu els textos a jesusimaite@gmail.com, juntament amb el nom i població si és el primer cop que participeu, però si teniu blog, prefereixo que hi pengeu el text i que m'envieu l'enllaç.
Com sempre, en aquesta mena de jocs creatius, demano especialment la col·laboració del col·lectiu docent per tal de difondre la iniciativa entre l'alumnat.
.
Com sempre, heu d'enviar les respostes a jesusimaite@gmail.com, juntament amb el nom i població si és el primer cop que participeu, i així aconseguireu els primers punts per als premis del mes.
Podeu llegir totes les participacions en aquest apunt.
.
El termini per a participar a qualsevol dels jocs del mes de desembre acabarà el 2 de febrer.
Aquí podeu consultar el funcionament general dels jocs literaris.

17 comentaris:

Striper ha dit...

Tan aviat com el meu virus intesinal em dongui una tregua em poso amb el relat.

Jesús Párraga ha dit...

Deixe el xiquet al cole, faig els llits, pose l'olla al foc i em pose a escriure.

Francesc Mompó ha dit...

Ja l'he penjat al blog de Uendos.

lisebe ha dit...

Doncs intentaré penjar el relat al bloc es la primera vegada que m'apunto encara que segueix-ho els jocs literaris, i a molts de vosaltres.

Graciessss

Mercè ha dit...

El propietari de la casa on habiten Uendos, Greixets i Maremortes m'ha fet moure el cuquet i també jo he participat en aquest 143è joc literari. L'he penjat ara mateix l meu blog.

Una abraçada.

Assumpta ha dit...

Un Joc Literari sense imatge i amb unes paraules "obligades"... Interessant :-)

Anònim ha dit...

Un proper post serà d'aquest relat. Ja el tinc al cap!

xaruga ha dit...

He d'entendre que qui no ha fet el dia abans els petits jocs literaris ja no pot participar?

Jesús M. Tibau ha dit...

Xaruga, tothom pot participar

Rafel ha dit...

Feina feta, ha estat un petó cultural, durant una passejada insospitada amb una jaqueta amorosa.

Carme Rosanas ha dit...

Ja està penjant als moments!

Anònim ha dit...

Fet!

Cris (V/N) ha dit...

La meva primera participació!!! Ais, quins nervis, també t'he enviat un correu, espero haver-ho fet bé i estat una mica a l'alçada de tots els participants! Petons :)

merike ha dit...

FINÈS ENTRE TOTS I TOTES: 143è joc literari: Les fotos que faltan

La Meva Perdició ha dit...

Ja està penjat. Un xic tètric, però satisfet.

ricderiure ha dit...

negre negre...

http://ricderiure.blogspot.com/2010/01/fora-de-control.html

...

Assumpta ha dit...

Ufff per poc i em passa el termini! No sé per què creia que era fins el dia 5 :-)

http://blogdeassumpta.blogspot.com/2010/01/jaqueta-passejada-peto-143e-joc.html