19 de març 2010

Lectura de relats a la Llibreria de la Rambla de Tarragona


Avui 19 de març, a les 20.00 h, a la llibreria de la Rambla de Tarragona realitzaré un acte de lectura de relats, amb la col·laboració especial i molt agraïda del Grup de teatre Tebac, que interpretaran a la seva manera algun dels contes.

Serà un acte especial, perquè a Tarragona hi vaig estudiar durant set anys, perquè sovint passejava rambla amunt i avall aturant-me als aparadors de les llibreries, perquè a la llibreria de la Rambla vaig comprar per primer cop un llibre, jo sol, amb diners estalviats de la setmanada, perquè serà el meu primer dia del pare.

2 comentaris:

Pilar ha dit...

Felicitats per tot, en especial, pel teu primer dia del pare!!!

bajoqueta ha dit...

Vaig estar a punt de venir, però com sempre el meu cansament mana i em va ser impossible. Segur que va estar molt bé :)

És molt bonic això de poder comprar-se un llibre amb els diners estalviats :)