10 de desembre 2011

Música i lletra

La vida literària, a més dels dels contes i els llibres, que són el meu hàbitat natural, m'ha permès participar en activitats complementàries diverses que han representat un autèntic regal que no deixa de meravellar-me (curtmetratges, obra de teatre, titelles...)
Dissabte passat en vaig iniciar una altra que em carrega les bateries de nou, de la mà de l'amic i músic Jesús Fusté: coescriure la lletra d'una cançó.
No s'hi valia a escriure una lletra al meu gust, sinó adaptar-me al to desitjat per Jesús Fusté, al seu objectiu. Calia que ell s'hi trobés bé, i entre tots dos i la llum del capvespre que es fonia darrere la finestra de casa seva, crec que ho vam aconseguir.
La lletra està gairebé enllestida; només calia deixar-la reposar cadascú pel nostre costat, per tal que les paraules es posin al seu lloc correcte.

3 comentaris:

merike ha dit...

Em pot explicar com està fent aquests enllaços al teu bloc al meu blog? tens un racó dalt del món: Orfe de context, de Raül Najas
tens un racó dalt del món: Alliberant llibres en bars de Tortosa
tens un racó dalt del món: Vine amb mi, de Jesús Fusté


M'agradaria fer igual però no sé com es fan.

Tinguis un bon cap de setmana! És dolent aquí.

Frank Sinatra - Seuré just avall i m'escriuré un comentari. I faci creure que venia de tu.

Elfreelang ha dit...

Estàs tocant totes les tecles Jesús M! enhorabona!

Joan Guasch ha dit...

Tens clar quin és el teu món i és admirable la teva capacitat per lluitar-hi, bracejant des de la teva terra del sud. Et felicito.