21 d’abril 2013

El meu Sant Jordi

Per si algú s'ha despistat, us recordo que dimarts és Sant Jordi. Enguany no estreno llibre en solitari (cosa que no és obligatòria), tot i que sí el recull col·lectiu Tren de buit, i viuré el dia com si fos festiu, tot i que no em faltaran unes quantes activitats, algunes originals.
De fet ja comença dilluns, llegint contes al col·legi del meu fill, l'Escola Sant Llàtzer.
De bon matí, estaré signant exemplars a una empresa privada, Palomo Assessors, que ja fa uns anys que compren els meus llibres com a regal per als treballadors. Penso que és bo difondre aquest exemple.
Pel matí m'aniré passejant per algunes llibreries, com sempre, també signaré llibres a la Biblioteca Marcel·lí Domingo, a les 12.00. 
La tarda començarà aviat, ja que a les 15.30 estaré a l'Escola de Ferreries, on llegiré un poema de Joana Raspall, i el conte Magnetisme, del recull I un cop de vent els despentina, i passarem el curtmetratge que fa un parell d'anys van fer a l'Escola Daniel Mangrané de Jesús.
Després visitaré més llibreries, l'Ebrebooks, La 2 de Viladrich..., i a les 19.00 tornaré al Restaurant La rosa dels vins, al carrer de la Rosa, per fer una nova lectura de contes ambientats a Cornudella de Montsant, i qui vulgui em podrà acompanyar tastant algun dels vins del poble, com ja vaig fer el passat divendres.
.
I tot culminat amb la celebració del record familiar del dia més important de les nostres vides, i dels quatre meravellosos anys que l'han continuat, i que converteixen Sant Jordi, per mi, en el dia més màgic.

I per comprar el meu últim llibre (de moment), en format digital, per només 1,50 euros, podeu clicar aquí: