19 de juliol 2016

Dades

A l'inici d'aquest blog, l'abril de 2007, vivia el món blocaire amb molta intensitat (però molta, molta, eh?), actualiyant-lo 3 vegades al dia i visitant i comentant dia a dia altres blocs. Llavors mirava quasi amb ànsia, cada dia, les estadístiques de visites.
Tot això ha canviat, i ara el dia a dia el comparteixo més a altres xarxes, i el blog s'ha convertit en una eina molt vàlida encara, com una mena d'arxiu més o menys endreçat on recullo la informació de totes les activitats literàries, emocions, sensacions, etc.
Ja no miro mai les estadístiques, però avui li he donat un cop d'ull, i veig que encara arriben força visites, tot i que pràcticament cap comentari. Es confirma així com una bona eina de difusió per a un escriptor com jo, almenys a una escala poc mediàtica.
Us mostro algunes de les dades, recollides des de maig de 2010.

1 comentari:

Peix ha dit...

Tens un 1000% més visites que jo!

Ahir em vaig deprimir en veure que molts blogs que llegia fa anys ara ja no s'actualitzen. Jo espero que sempre hi hagi gent que vagi mantenint blogs i que en vagi llegint i també comentant. M'agrada perquè tenen per a mi més personalitat que qualsevol altra xarxa social.