02 de setembre 2018

El calaix dels vols perduts, presentació a Cornudella


El proper dissabte, 8 de setembre, a les 7 de la tarda, al Casal Jaume I de Cornudella de Montsant, tindrà lloc la primera presentació del meu llibre El calaix dels vols perduts (Pagès Editors).
M'acompanyarà l'escriptor i amic Francesc Valls-Calçada, que ja ha presentat els meus darrers llibres a Cornudella i a Tarragona (en aquest cas, la presentació a Tarragona serà el 2 d'octubre, a La Capona).
Ha llegit gran part dels meus llibres i té una bona perspectiva i facilitat per analitzar els meus textos i trobar-hi algun denominador comú o, si és el cas, alguna evolució.
És un plaer coincidir amb ell algun cop a Cornudella, perquè ja és mig cornudellenc, i fer tertúlia sobre literatura o sobre la vida, que és el mateix, una cosa porta a l'altra.
Més que una presentació, farem tertúlia amb l'excusa de fragments, imatges o records, que apareixen al llibre, tot i que la l'he avisat que hi ha un parell de temes que són tabús, pels quals passo de forma subtil pel llibre i que prefereixo que els lectors descobreixin al seu aire.
La presentació mundial del llibre té lloc a Cornudella de forma buscada, ja que hi està ambientat gran part del llibre; la Cornudella dels anys 70, i una bona colla de records que reciclo, tunejo i invento, a percentatges desiguals.