09 de febrer 2008

Solucions i guanyadors jocs literaris de gener

Un cop acabat el termini per a participar als jocs literaris del mes de gener i fet el sorteig, ja us puc dir les solucions, per si teníeu algun dubte:
37è joc literari: Societat limitada, de Ferran Torrent
38è joc literari: La gran novel·la sobre Barcelona, de Sergi Pàmies
39è joc literari:totes les proposes del joc creatiu són vàlides
40è joc literari:Manuel de Pedrolo
41è joc literari: Alícia la país de les meravelles, de Lewis Carroll
Els guanyadors dels premis han estat:
Un exemplar del Diccionari de la Llengua Catalana: Josep Santacreu, d'Esplugues de Llobregat.
Lot de llibres d'Accent Editorial: Josep Maria Sansalvador, de Sarrià de Ter.
Permeteu que manifesti la meva satisfacció que un dels premis hagi recaigut a Josep Maria Sansalvador, ja que és el participant que ha jugat més vegades (35 de 41), totes elles consecutives des del moment que va descobrir el meu blog. Ell és el millor exemple d'una bona colla de visitants que s'han fet assidus a aquesta iniciativa i que, afortunadament, va creixent setmana rere setmana. En tots vosaltres recau l'èxit d'aquesta iniciativa.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ostres, no queia en el de Pedrolo. Estic fava! :-D

Anònim ha dit...

Gràcies pel comentari. És cert que d'ençà que vaig descobrir el bloc no he deixat de participar setmanalment als jocs que ens proposa en Jesús. La veritat és que enganxen, encara que alguna setmana ens complica la vida d'una manera ...
El premi que m'ha tocat aquest mes encara em motiva més. Espero poder-hi participar durant anys i anys .
Salut !