03 d’octubre 2009

Sensacions

Dissabte 3 d'octubre, 07.50 aproximadament. Carretera solitària. Vinc de dormir a Vic (poc), i em dirigeixo a Vall-de-roures per signar llibres. La Lluna plena s'està ponent. Clareja el dia. Travesso el Priorat i tinc el Montsant a mà dreta. Sabina m'acompanya al cotxe i, de sobte, paeixo les emocions de la nit anterior; i de tot l'any (dos llibres editats en solitari, diversos llibres col·lectius.... un fill). Llàgrimes de felicitat.
Que em toqui la loteria enguany seria una indecència.

13 comentaris:

assumpta ha dit...

Deixa't estar, Jesús! Que les coses bones quan arriben s'han d'acceptar. Compra'n!!!

Premis, Salut i Sort!
;)

McAbeu ha dit...

És bonic això que dius, en podria sortir un conte. ;-)
Moltes de aquestes alegries que expliques no són fruit de la sort sinó que te les has treballat i merescut, per tant no tenen res a veure amb la loteria.
Clar que, per si de cas, jo també t'animo a comprar-ne i, si no et sap greu, passa'ns el número que també en comprarem nosaltres. :-DDD

Joana ha dit...

Felicitats petites que són les GRANS!
Felicitats!!!!!

marta ha dit...

moltes felicitats de tot cor. Més que comprar loteria, jo plantaria un arbre!

Brian ha dit...

les sensacions de les que parles superan la dels diners de la loteria - felicitats per tot plegat, a gaudir de estes moments!!

Montse ha dit...

T'ho mereixes, Jesús! Felicitats!

montblanquina ha dit...

Felicitats! T'imagino content i cansat i no està pas malament.

Una abraçada,

laurea ipsum ha dit...

Moltes felicitats de veritat. Crec que tot el que la vida et regala és merescut, perquè quan les coses es treballen amb esforç i confiança, quan arriben les recompenses, no gaudir-les seria perdre's una part del camí!!!

Striper ha dit...

Ostres de Vic a Vall deroures un llarg trajecte per viure emocions!!!

fanal blau ha dit...

Paeix totes aquestes emocions que són de bon païr. I disfruta-les. Bé que hi has posat molt de la teva part i del teu esforç, oi?
Doncs són teves. A més, saps compartir-les!
Moltes felicitats!

Ferran Porta ha dit...

Estic amb l'-assumpta-, Jesús: compra'n! Les alegries acostumen a venir acompanyades d'altres alegries!!

Isabel Barriel ha dit...

moltes felicitats!

Anònim ha dit...

QUINA SORT