02 d’octubre 2009

Presentació virtual d'Una sortida digna


Com a blogaire de pro, no em puc estar de fer una presentació virtual del meu darrer llibre, Una sortida digna, de Cossetània Edicions. Com molts i moltes sabeu, es tracta d'un recull de relats amb la mort com a fil argumental, però des de'un punt de vista dramàtic o macabre, sinó amb tendresa i humor , gràcies a una especial galeria de sentiments i personatges: la roda de premsa d’un ressuscitat, unes oposicions a sicari municipal, un taxidermistra rancuniós o uns especials “viananys” (vianants dels anys). Podeu saber més coses sobre els personatges al blog del llibre.

El títol està extret d’una cançó de Jesús Fusté, que acompayarà el final del següent vídeo.
En total hi ha 26 relats, però en podrien ser més. Si m'envieu una foto amb un exemplar d'Una sortida digna a les mans, us faré arribar un d’aquests relats inèdits dalt del món.

Aquest ha estat un any prolífic per a mi, amb un llibre sobre l'amor, a la primavera, i un llibre sobre la mort a la tardor; curiosament amb mans a les portades de tots dos.


NOTA: Alguns m'heu felicitat per l'originalitat de fer una presentació virtual. La primera de la qual jo vaig tenir constància va ser a El basar de les espècies.

20 comentaris:

Roser Caño Valls ha dit...

Ara és quan nosaltres aplaudim!
Per cert tinc el llibre a l'escriptori, esperant que jo el llegeixi... aviat, aviat.

Una abraçada i moltes felicitats per tantes coses bones!

Carme Rosanas ha dit...

M'ha agradat que portessis el teu fill a la presentació del llibre. Semblava content de ser-hi. Ja deu estar ben orgullós del seu pare.

I ja pots anar preparant contes i contes, Tibau, que tinguem el llibre a les mans, plouran fotos!

Enhorabona pel teu any 2009!

Striper ha dit...

Crec que mereix un molt llarg aplaudiment!!!

Mon ha dit...

be, un altre llibre i aquest es dels que m'agraden a mi....plash,plash,plash....(ovació)

Jordi Pinyol ha dit...

És la primera vegada que assisteixo a una presentació virtual d'un llibre i he trobat que és una fòrmula força interessant. Un acte que dura el temps just i necessari per dir el que s'ha de dir i per fer-nos despertar l'interès per la lectura d'aquest nou recull de contes.

Molt bé! Enhorabona i aplaudiments ben sonors!!

Puji ha dit...

He de córrer a la llibreria a comprar-los tots dos i llegir-los d'una revolada.

Moltes felicitats, Jesús, per aquest any tan prolífic en tots els sentits!

Ah! I un fort aplaudiment!

Frannia ha dit...

Ja l'he començat a llegir, als capvespres, dins el llit i he rigut. M'agrada: és divertit, és sorprenent, és entretingut. Aplaudiment virtual.

Ma-Poc ha dit...

Aplaudiments!!! Felicitats!!!

Bargalloneta ha dit...

VULL SER LA PRIMERA A FELICITAR-TE!!!!

enhorabona pel premi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sara Maria ha dit...

Jo encara no el tinc, però el tindré.
Per cert, felicitats pels Premis Bloc!!!!

Jordi Milian ha dit...

Felicitats pel premi Bloc Catalunya!

marc ha dit...

Felicitats pel premi!

Marta ha dit...

Moltes felicitats!!!

Tomàs Camacho ha dit...

Ahir, després d'una impetuosa tempesta, vaig començar a llegir el teu llibre.

Avui he visitat per primera vegada un crematori. Tot i la tristesa hi ha motius per a somriure, va aparèixer una fardelleta (esquirol).

Ara em ronda un borinot
que en algun lloc
és senyal de mort.

He arribat tard a l'original presentació
i et desitjo molta sort.

M'afegixo a les felicitacions
per la veu en off.

Quin any, Jesús, i encara no ha acabat!

Anònim ha dit...

M'gradat d'allò més aquesta presentació. És ben original. Ara a pel llibre.

zel ha dit...

Una gran i entida enhorabona, que tinguis sort amb tot allò nou que emprens, vaja, si més no com fins ara!

bajoqueta ha dit...

Ja ets tot un professional de les presentacions virtuals! jajaja

A la propera deixa parlar a ton fill que estava ansiós per ser protagonista també!

Felicitats!

Joana ha dit...

N'esperem un altre aviat. Moltes felicitats!

Jesús M. Tibau ha dit...

Moltes gràcies, emotives gràcies. Ara acabo d'arribar de Vic i Vall-re-roures, ple d'emocions que encara he de pair.
Gràcies, gràcies,i gràcies

Lluís Macià ha dit...

Una presentació ben original. Tambè felicitats per el merescut premi blocs Catalunya.
Ara uns llargs aplaudiments ben sonors!!
Una abraçada