19 d’octubre 2009

Triple presentació de llibres


Aquest dimecres, 21 d'octubre, a partir de les 19.30, tindrà lloc la triple presentació de llibres a la llibreria Catalònia de Barcelona (Ronda de Sant Pere, 3):

.
Aquest acte em fa un goig especial, no tan sols perquè presentaré els meus dos llibres en solitari publicats enguany, sinó perquè coneixeré a molts i moltes dels participants en la gran il·lusió col·lectiva de Totes les baranes dels teus dits (iniciativa sorgida des d'aquest blog), alguns i algunes dels quals ja aprecio com a velles amistats.

12 comentaris:

Josep M. Sansalvador ha dit...

Per a nosaltres també serà una vetllada molt especial. Mirarem de no faltar-hi !

Rafel ha dit...

Fins dimecres

Joana ha dit...

Has de venir a la 22 a Girona!!!!!
Molta sort demà!

Anònim ha dit...

Enhorabona! Felicitats! Molt sort!

Elfreelang ha dit...

Enhorabona! jo com t'he dit per mail no crec que hi puga ser...us desitjo una bona i emocionant vetllada!

La Meva Perdició ha dit...

Gràcies per la invitació. No podré escapar-me de la feina, (ràbia), però et desitjo una càlida presentació.

Carme Rosanas ha dit...

Ei! Jo com he dit ja 300 vegades, hi seré!

Oh! Elvira, quina pena!

Els del PiT ha dit...

Ens sap molt de greu no poder assistir, però segur que ho passareu bé, eh?

Vagi bé, Jesús!

Sandra D.Roig ha dit...

Jo si vinc!, i tambè em fa molta il.lusió!
vaig amb una bloccaire, amiga fantástica!.
una abraçada.

Mortadel.la ha dit...

I jo també hi seré!
Mil petons!

angellluis.substack.com ha dit...

Enhorabona Jesús, a la Catalònia de Barcelona, una de les grans llibreries d'aquest país.
Ja explicaràs com ha anat tot.
Una abraçada.
Àngel

Elisenda ha dit...

Fins dimecres, doncs!