07 d’octubre 2009

129è joc literari

Després de rebre premis cal continuar fent feina, i per això avui arriba el primer dels jocs literaris del mes d'octubre, on recupero un clàssic de la secció: l'anagrama.
En aquesta ocasió heu de trobar el nom de l'escriptor/a que s'amaga a l'anagrama:
.
PARLA; VERSOS DIU
.
Envieu les respostes a jesusimaite@gmail.com, juntament amb el nom i població si és el primer cop que participeu.
D'aquesta manera començareu a sumar punts per al sorteig del premi del mes d'octubre: l'allotjament per a dues persones durant dues nits a la casa rurals La Premsa d'Arnes.
.
El termini per a participar a qualsevol dels jocs d'aquest mes és el 3 de novembre.

11 comentaris:

Striper ha dit...

M'entendre al mati quant tingui una estoneta.

òscar ha dit...

moltes felicitats, jesús. i ara t'envio la resposta al mail. senzillet avui.

Francesc Mompó ha dit...

Ja està, jo també hi he participat; animeu-vos.
Salut i Terra

Francesc Mompó ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Pura Santacreu ha dit...

Molt bé, fàcil i entretingut, va animeu-vos

Tontet ha dit...

Oh sí, és molt fàcil i molt senzill. Però jo sóc burro i no el sé.
Em treu de polleguera que la gent vagi tant sobrada.

Rafel ha dit...

Doncs ja he parlat.
Ànim.

bajoqueta ha dit...

Ni idea però m'hi posaré a pensar, normalment estos los encerto :)

Brian ha dit...

Ai "Tontet", tal com va dir el filosof, Python Monty, tot es facil quan ho saps :)

de moment, a mi només em queden 26 dies per fer combinacions ...

assumpta ha dit...

Fet!
;)

LHA :) ha dit...

ja te l'he enviat