07 d’octubre 2009

Presentació virtual del llibre Octavi Serret: de Vall-de-roures al món


Avui, a les 20.30 (o sgui, ara mateix), a la web de l'Editorial Petròpolis, tindrà lloc la presentació virtual del llibre Octavi Serret: de Vall-de-roures al món, que hem escrit en temps rècord diversos amics de les lletres i de l'intrèpid llibreter, que la setmana passada va rebre el Premi Nacional de Cultura de la Generalitat de Catalunya, per la Projecció Social de la Llengua Catalana.
L'Emigdi explica més detalladament com ha sorgit aquesta iniciativa en què em plau haver col·laborat.

T'ho mereixes, Octavi.

3 comentaris:

Octavi Serret ha dit...

Jesús, quina passada de presentació!!!!, m'ha fet emocionar, es algo que no es pot explicar, ho has de viure...i jo ho estic vivint per culpa vostra...gracies amics...

Striper ha dit...

Una presentacio plena de literatura.

bajoqueta ha dit...

Vaig sentir algo d'este llibre per algun blog, i crec que és una cosa molt bonica Octavi, gaudeix del moment :)