31 d’octubre 2009

Clubs de lectura

Fa poc m'he assabentat que es va comentar Postres de músic al Club de Lectura Adult de la Biblioteca de Cambrils. Els Clubs de lectura són un autèntic regal per als escriptors, molt més agraïts que els actes de presentació de llibres. Als clubs de lectura els lectors i lectores t'esperen amb entusiasme, amb ganes de desxifrar els secrets de l'escriptura del llibre, amb desig de compartir impressions.

Fins ara tinc la satisfacció que els meus llibres s'han comentat als clubs de lectura de:

Postres de músic: Tortosa, Montblanc, Cambrils.

El vertigen del trapezista: Tarragona, L'Escala, Mont-roig, Les Borges del Camp, i properament Torredembarra i Santa Bàrbara.

.A més, El vertigen del trapezista es troba inclòs a la llista de lots de llibres en préstec que la CePSE ofereix per a clubbs de lectura.

3 comentaris:

Striper ha dit...

De segur que aviat en seran mes els clubs de lectura que gaudirant del les teves obres.

Toni En Blanc ha dit...

Jo vaig estar a una mena de Club de lectura, i era molt interessant poder compartir les impressions dels llibres que havien llegit amb altra gent que també ho havia fet. El mal és que mai ens va visitar cap escriptor!! jaja.

Salutacions :)

Núria Talavera ha dit...

doncs això ho haurem d'aprofitar!