07 de setembre 2011

Jocs literaris, la refundació

A finals del mes de juny, la secció dels Jocs literaris es va agafar un parell de mesos de vacances, amb la promesa de tornar aquest setembre. La promesa no es trenca, però us comunico que la secció patirà una mena de refundació.
Les actuals condicions de vida que porto, per a una millor salut mental, requereixen limitar alguns dels meus compromisos. Proposar un joc literari cada dimecres, amb sorteig de premi mensual, representava una inversió de temps i una obligació envers els participants i les entitats i persones patrocinadores (agraïda, estimada obligació). Procurava ser rigorós amb els jocs literaris, i mantenia un control en relació a les respostes rebudes, el sorteig, la recerca de nous premis, etc, que ara mateix no estic segur de poder mantenir amb regularitat.
Per tot això, us informo que els jocs literaris continuaran, però sense la regularitat d'abans i, de moment, sense premis.
Per una part, em dol prendre aquesta decisió, perquè regalar premis cada mes durant quatre anys em feia sentir com una mena de Rei Mag.
D'altra banda, la llibertat que ara em dono, espero que contribueixi a una major frescura i diversitat dels propers jocs.
Gràcies un cop més a tots i a totes els que durant aquest temps heu estat participant amb una constància i entusiasme que m'ha enriquit, i m'ha fet una mica més feliç.

14 comentaris:

ninona ha dit...

Oh! :(
Jo que em pensava que em trobaria un nou joc avui ...

Cap problema. Amb premis o sense, amb regularitat o quan et vagi bé, seguirem fidels als jocs literaris. :D)))

JJMiracle ha dit...

Mentre no desapareguin rai… :-)

Carme Rosanas ha dit...

Totes les coses canvien, el canvi és inevitable. I ja veig que els jocs no són cap excepció.

Jugarem doncs de manera irregular, Jesús. Ja saps que jo això ho he practicat sempre. He estat fidel irregularment, o sigui que m'hi trobaré a la meva salsa. ;)

Josep M. Sansalvador ha dit...

Gràcies per la teva dedicació i seguirem atents a les pantalles.

bajoqueta ha dit...

Ho has fet genial!! Així que ara pots descansar i fer d'altres coses.

Terra de llibres

jpmerch ha dit...

Ai!, restallades fins i tot per a jugar. ;-)

Filadora ha dit...

4 anys Tibau! Els agraïts i feliços som nosaltres home!
Continuarem jugant, doncs el millor premi és jugar!

Anònim ha dit...

Sàvia decisió. De vegades no es pot en tot i primerament s'ha de procurar ser feliç en un mateix:)

El veí de dalt ha dit...

Noi, ja em semblava increïble que hagis aguantat 4 anys. Es fa el que es pot i tu fas molt més del que sembla lògic. Fes un kit-kat i segueix com millor et plagui.

Rafel ha dit...

Continuarem estant al cas. No et preocupis pels premis, alguna medalla ens posem nosaltres mateixos menjant :)

Anònim ha dit...

Mira que hi estaba enganxada. Però, després de quatre anys, em sembla molt bona idea trencar la rutina i tenir jocs quan no ho esperéssim.
M.T.Romeu

McAbeu ha dit...

Com dimecres no era per aquí, he vingut ara a buscar quin joc nou tenies per començar el curs i em trobo aquesta sorpresa. No puc negar que em sap greu i que trobaré a faltar el Joc literari de cada dimecres (i, com ja saps, no pas pels premis) però també t'he de dir que ho entenc i que no pareixis, al ritme que et vagi bé a tu aquí ens tindràs disposats a participar.
Això si, hauré d'estar al cas que com actualitzes tant sovint el blog, encara em perdré algun joc perquè hagi desaparegut l'enllaç de la meva barra lateral.

Jesús M. Tibau ha dit...

Els jocs literaris continuaran, i per poc que pugui, ho faran tots els dimecres i, qui sap, potser més sovint i tot, un cop he pres la decisió de no sortejar premis, que era el que m'ocupava més temps i que, en certa manera, em lligava. Gràcies a tothom.

lisebe ha dit...

Doncs endavant l'important es que de tant en tant poguem gaudir dels jocs literaris, Jesus i moltes gràcies per el teu temps !!!

Salut ;))