24 d’agost 2009

Desdefinicions selecció

Les desdefinicions continuen de vacances, però per a no deixar-vos orfes he fet una selecció dels millors moments (al més pur estil de les velles glòries musicals) :
.
Oseania. Continent preferit pels pijos.
ABBArícia. Desig excessiu d’acumular discs d’un famós quartet suec.
perillosa. “P” amb la que cal anar en compte.
buitxaques. Efectes secundaris de la crisis: butxaques buides.
pubiscitat. Propaganda que vol vendre un producte utilitzant el sexe com a reclam.
explorar. Cercar el desconegut amb llàgrimes als ulls.

7 comentaris:

òscar ha dit...

et juro per snoopy que l'oseania em fa riure molt.

bajoqueta ha dit...

Avui t'has sortit, tots boníssims!

Joana ha dit...

M'agraden tots, però em quede amb "oseania".

JJMiracle ha dit...

Jo voldria unes buitxaques ben plenes…

comunllum ha dit...

Que bones totes! Em quedo amb Oseania. Quin fart de riure!

Cris (V/N) ha dit...

Jesús M, he penjat una de les teves finestres, gràcies de tot cor :)
http://finestres-ventanas.blogspot.com/
*Per cert, estic amb la majoria, de Oseania.... i els pijos ténen "médula-oséa" :) Una abraçada!!!

Eva ha dit...

Que bones, he rigut molt...
Salut!!!