31 d’agost 2009

Desdefinicions selecció

Les desdefinicions continuen de vacances, però per a no deixar-vos orfes he fet una selecció dels millors moments (al més pur estil d'una campanya electoral) :

llençaria. Conjunt de roba interior amb tan mal estat, que val més tirar-la per evitar passar vergonya si ens trobem en situacions íntimes.
escorxerador. Lloc destinat a matar la música./ Persona que desafina fins al punt de provocar la mort de la música.
rEbregar. Maltractar un riu i fer-li perdre la seva llisor sense mirament.
Fhumanitat. Estúpida espècia que no para d’omplir de fum l’atmosfera del seu planeta.
laberíntim. Sistema intrincat de camins per a arribar al nostre món interior.
Catallunya. Un país tan i tan llunyà que alguns dubtes de la seva existència.
jubiligth. Jubilat que cobra la pensió mínima i que amb prou feines arriba a final de mes.

9 comentaris:

Sílvia ha dit...

Molt bones aquestes desdefinicions!
Visca la imaginació!

Striper ha dit...

Avui:jubiligth

bajoqueta ha dit...

Em quedo amb llençaria i jubiligth jajaja

Joana ha dit...

Vote per catallunya.

Carme Rosanas ha dit...

Doncs, jo no em sé decidir... és una selecció genial!

Laura. ha dit...

La de llençaria la trobo genial!

Betty ha dit...

la Llençaria!! sublim!!

Mortadel.la ha dit...

M'encanten aquestes definicions... Jo, com la Bajo més una! Catallunya!

Admin ha dit...

Jaja. CATALLUNYA!!