03 d’agost 2009

Trist repòs


Això són vacances?
Trist i ordenat repòs de les eines.

6 comentaris:

Eva ha dit...

Sovint les coses que estan ordenades no estan de vacances... potser el seu repòs es troba entre feina i feina! I perquè trist?
Salut!!!

Garbí24 ha dit...

La poca lluentor d'aquestes , fa pensar que fa molt de temps que estan de vacances ........potser la crisi?

Mortadel.la ha dit...

Jo les treuria a totes del repòs. M'agrada veure-les vives!

Olga Xirinacs ha dit...

Precisament ara, en vacances, és quan Vicenç fa servir més les eines: a la caseta de Mont-ral cada dia cal repassar els estralls del temps...

Olga

Carme Rosanas ha dit...

Doncs, a mi, les eines ordenades, em donen un cert plaer o una felicitat petita... que boniques les trobo!

Assumpta ha dit...

Jo penso com la Carme... m'agrada veure-les tan endreçadetes :-)