08 d’octubre 2009

Una sortida digna, la cançó de Jesús Fusté

Com m'agrada repetir sempre que puc, el títol d'Una sortida digna està extret d'una cançó del gran músic, brillant cantant i millor persona, Jesús Fusté, del qual sovint parlo en aquest blog.
Sempre em costa trobar el títol ideal per als meus llibres, però especialment en aquest cas, ja que en tractar-se d'un recull on apareix sempre d'alguna manera la mort. No volia donar la sensació de tristesa, ni de dramatisme, ni volia un títol tètric ni fúnebre, ni excessivament humorístic. No m'adonava que el tenia davant del nas, en un dels seus discs que escolto sovint.

1 comentari:

Caputxeta ha dit...

Tens tota la raó, el Jesús és una persona molt especial que es mereix tenir tota la sort del món a la seva vida. Estic segura de que serà així perquè treballa molt dur, amb el cor, hi posa tota la seva ànima en el que fa. I aixó li donarà fruïts, n'estic segura!