28 d’abril 2010

158e joc literari

Una cantant italiana i un escriptor molt famós (l'escriptor és el de la dreta); aquestes són les pistes per a participar al 158è joc literari, el quart i últim d'aquest mes, i endevinar el títol d'un llibre.
Envieu-me la resposta a jesusimaite(arrova)gmail.com, juntament amb el nom i població si és el primer cop que participeu, i si encerteu aconseguireu punts per al sorteig del premi del mes: un lot de 10 llibres d'Arola Editors, a escollir. Us recordo que com més jocs encerteu, més punts, i que regalo punts extres a qui encerti tos els jocs del mes.
.
El termini per a participar a qualsevol dels jocs literaris del blog d'aquest mes acabarà el 4 de maig. L'endemà faré el sorteig.
Aquí podeu consultar el funcionament general dels jocs literaris.

9 comentaris:

GURMET ha dit...

Et deixo un repte al meu bloc. Bon dia!!!

òscar ha dit...

Segur que :) la dona que ens enviava al sud per fer bé l'amor no és l'escriptora?

Anònim ha dit...

Ens pots dir en quina llengua està escrit el títol de l'obra que hem de trobar? Em surt fum del cap!! SOS!

Anònim ha dit...

Això és molt difícil. Un títol d'un llibre de qualsevol gènere, de qualsevol època, en qualsevol llengua i de tot el món mundial? Caldria una pisteta...

Jesús Párraga ha dit...

L'Anònim té tota la raó

Assumpta ha dit...

Mare meva!! Sense cap altre pista? No sé ni per on començar :-)

Mònica ha dit...

Crec que ja ho tinc, però porto tot el matí donant voltes a l'assumpte. Amb la feinada que tinc... Jesús, aquesta vegada ens ho has posat difícil, eh? Provaré sort!

Mònica ha dit...

Sí, ja ho tinc! Uf, m'ha costat, però crec que ho he trobat!!

Francesc Mompó ha dit...

Crec que ja està.
Salut i terra