08 d’abril 2010

Et vaig veure al cafè...

24 hores abans que acabés el termini per participar, em vaig assabentar de la iniciativa d'Ad'Art, consistent en crear un text de 100 paraules que comencés amb "Et vaig veure al cafè...". La proposta era massa temptadora, i mitja hora després els enviava el següent text:
.
Et vaig veure al cafè, un matí més rere les tapes d’un llibre, potser endinsada en la lectura, atenta a les passions d’un personatge o al misteri d’un passat tèrbol; potser deixant que s’arrefredi expressament el cafè amb llet que remenes per esme; potser amagada del món que t’espanta, jo inclòs, que segueixo embadalit el viatjar dels teus ulls per les línies.
Mirant-te (adorant-te), imagino que amb calma aparent, amb aquesta gràcia del gest en passar una pàgina amb dos dits, subtil, ets mestressa del nostre incert futur, innocents personatges que somiem gaudir de voluntat pròpia, nàufrags del teu caprici.

7 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Preciós Jesús!

ha estat un recorregut bonic pels diferents cafès...

Deric ha dit...

ja m'agradaria a mi poder ser tan bon contista!

mar ha dit...

Molt bonic i poètic...

LLegir-lo mentre prenc un bon cafè fumejant... m'ha traslladat a ser la mestressa dels personatges que imagino i reconstrueixo mentre vaig llegint... quin poder!

Felicitats!

elenaranda ha dit...

Ara un altre dedicat als amants del te amb llimona...

sànset i utnoa ha dit...

M'ha agradat molt.

No he llegit els altres textos, però estic segur que aquest és dels bons!

*Sànset*

Jordi Cirach ha dit...

Fantàstic relat! Molt ben explicat, tot i que potser... (pel meu gust) no gens original.

Una abraçada i espero que t'interessi l'especial Sant Jordi del meu bloc.

L'imperdible de ℓ'Àηimα
>Jordi Cirach

Rafel ha dit...

A Girona molts cafès s'arrefredaran aquests dies.