04 d’abril 2010

Secundari a la revista Celobert de Blanes


L'any 2008 la Fundació Àngel Planells de Blanes va organitzar una fantàstica i entranyable presentació de El vertigen del trapezista, i en agraïment pel tracte rebut vaig convertir un dels personatges del següent llibre, Una sortida digna, en un dels seus habitants, concretament al conte Secundari.

Aquesta setmana, el número 77 de la revista Celobert de Blanes inclou l'esmentat conte juntament amb aquesta il·lustració de Teresa Ramos.

4 comentaris:

Montse ha dit...

Ei! Doncs caldrà que l'aconsegueixi! Felicitats per tot el que vas fent (ja saps que et vaig seguint, però ets tan i tan prolífic que és una tasca dificilíssima) per cert... t'he de preguntar sobre la Fira literària de Jesús 8hi he d'anar, ja que vaig participar a la novel·la col·lectiva... però ja t'escriuré un email). Petonets!!!

Salvador Macip ha dit...

Felicitats! Va ser un plaer descobrir que compartíem Cel Obert...

Anònim ha dit...

Sempre em dóna forces el fet de saber que gent propera a mi, ha aconseguit publicar allò que pensa i sent; és una manera d'ajudar a continuar escrivint.

Sí, jo escric. I no recorde quants anys fa que ho faig, només que les meues professores li deien a ma mare que em passava amb la imaginació i la inventiva. Sóc jove, però considere que he après massa llegint i llegint, una bona base.

M'alegre per la llavor que vas començar i que ha donat els seus fruits.
Gràcies també per passar pel meu espai, i aquí tens altra seguidora.

Una abraçada.

Elfreelang ha dit...

Quan me'l vaig llegir no ho sabia això o si ho sabia se m'havia oblidat..doncs molt bé oi? i felicitats per l'aparició del conte a la revista!