15 de maig 2011

Lectura de relats a Sitges

El passat 12 de maig, després de la Visita a l'Escola Lluís Vives de Castelldefels, tinc programada una altra activitat a Sitges.




No tinc pressa, i després de dinar agafo les costes de Garraf. El sol esquitxa sense mala fe encara; el mar i la carretera absorbeixen la meva atenció. Passejo pels carrers vells de Sitges a poc a poc, bado, visito la platja, prenc apunts que la vida em dicta, bereno una pasta de xocolate amb vistes a un balcó en flors, mentre unes italianes es fan fotos en veu alta.




Un rètol de la lectura de contes, al costat de ball de sevillanes i Grup maternal d'embaràs conscient.


Arribo mitja hora abans a la Biblioteca Josep Roig i Raventós que han preparat la promoció de l'acte amb poc temps de marge però molta il·lusió, cosa que agraeixo. Mouen prestatgeries amb rodes, preparo la taula amb els llibres visibles. El públic arriba amb comptagotes; una, dues... Poques, és cert, però molt atentes. Cada cop xalo més llegint, m'hi estaria hores, però la tortura no és el meu estil. Fan cara de no passar-s'ho malament i vaig continuant. En llegeixo d'inèdits, per primer cop; la vida (la real i la fictícia) no s'atura.

1 comentari:

Criticartt ha dit...

Em sap greu no haver vingut a la lectura que vas fer a Sitges, però entre setmana estic a Barna... ah, i per això d'una, dues, tres....t'ho has de pendre com una gran cosa...a Sitges poca gent es mou, però la que ho fa és pq està interessada de veritat, i gaudeix del que expliques, llegeixes, motres...... t'ho dic per experiència, que a la presentació del nostre llibre potser n'erem uns quants més, però els autors tb n'erem tres ;))... A la propera vinc!!!